Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspsylocybine tegen fysieke disbalans/pijn/en dergelijke.

psylocybine tegen fysieke disbalans/pijn/en dergelijke.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Aan het begin van de middag heb ik twee kleine paddenstoeltjes tot mij genomen.
Ik ben al een paar dagen ziek en loop echt bijna elke seconde te hoesten en wat schetst niet mijn verbazing,
maar mijn verwachting dat ik nu al zo'n vier uren nog geen enkele keer gehoest heb.
Ik heb ook in totaal vier uren op bed gelegen met mijn ogen dicht en ik voelde/zag/voelde/zag
de virus of tenminste iets stromend wat uit mij ging.

Waarschijnlijk was ik in zo'n diepe meditatieve staat van zijn dat je misschien jezelf kan reinigen.
Of het kan zijn dat de stof psylocybine helende effecten heeft.
Feitelijk weet ik geen reet, feitelijk doet het er ook niet toe wat het is.
toch ben ik benieuwd naar nog andere ervaringen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt er natuurlijk er allemaal mooie verklaringen voor bedenken, maar aannemelijker is het gewoon vaatvernauwing die ervoor zorgt dat je even niet hoeft te hoesten. Als ik verkouden ben of veel moet hoesten wordt dat van psychedelica tijdens gebruik minder, maar van uppers net zo goed.

Helend kun je het echter niet noemen, want zodra het uitwerkt komen de klachten weer gewoon terug. En als het na het uitwerken nog steeds minder is kun je ook niet concluderen dat het helend heeft gewerkt, want het kan net zo goed toevallig samenvallen met je lichaam die zichzelf geneest over tijd.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#3
En daar gaat mijn sprookjesgevoel klootzak.

Haha nee, klinkt logisch inderdaad.
Ik ben ook alweer aan het hoesten.
Als ik nu gewoon paddestoelen blijf dooreten tot het weg is, of kan het dan niet genezen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iskra zei:
En daar gaat mijn sprookjesgevoel klootzak.
Klik om te vergroten...
Haha sorry man!

Het hangt van de soort hoest af of je het moet willen onderdrukken. Als je slijm ophoest moet er juist uit, dus dan is onderdrukken niet wenselijk. Met droge hoest kan het onderdrukken je longen juist even rust geven, maar dan zou ik gewoon even naar de apotheek gaan en daaro capsules met dxm halen. Kun je later ook nog op trippen haha.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha oké, dxm klinkt helaas niet echt interessant nadat ik zojuist wat trip reports gelezen heb.
Dus als ik vanavond weer een slapeloze nacht krijg vanwege de droge hoestbuien, paddestoelen eten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iskra zei:
Haha oké, dxm klinkt helaas niet echt interessant nadat ik zojuist wat trip reports gelezen heb.
Dus als ik vanavond weer een slapeloze nacht krijg vanwege de droge hoestbuien, paddestoelen eten.
Klik om te vergroten...
Je hoeft niet te trippen op dxm natuurlijk, als je je aan de aanbevolen dosering houd onderdrukt het enkel je hoest. Ik vraag me af of telkens paddo's eten effectief blijft hiervoor.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het, maar ik ben ook geen fan van onnatuurlijke medicijnen, dan eet ik liever een steeltje meer.

Ik denk eerlijk gezegd wat in mijn geval het meeste effect had was de volledige ontspanning. Als ik iets anders had gedaan of genomen waarbij ik tot zo'n ontspanning was gekomen had ik ook die uren geen hoest gehad.

Er was wel een man in de aflevering over mushrooms in hamilton's pharmacopia, die at iedere dag een paddestoel en beweerde nooit ziek te zijn geweest. Zou dat komen omdat hij altijd volledig zen is of worden alle ziektes die hij heeft opgelopen opgestapeld tot ie op een dag niets meer neemt en alle ziektes op zijn bord krijgt haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."