#1
Ja, het kan je zeker genezing brengen. Het heeft ontzettend veel potentie, ik denk zelfs nog veel meer dan wij ons kunnen voorstellen tot het moment dat we het zelf een keer hebben mogen ervaren. Ik ben daarom ontzéttend benieuwd naar mijn ceremonie in januari.
Klinkt mij bekend. Ik dacht - maar weet niet zeker, dus pin me er niet op vast - dat dit echter erg prijzig is en niet vergoed wordt door de zorgverzekeraar, of maar tot een bepaald bedrag. Misschien goed om even na te gaan hoe het precies zit met de kosten en vergoedingen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Ik begrijp je zorgen om de bijwerkingen. ''Even overstappen'' is in de praktijk natuurlijk ook makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet echter niet of dit forum de juiste plek is voor deze vraag. Ik denk dat je behandeld arts, of anders je huisarts, je veel meer kan vertellen om je te helpen bij je keuze dan wij op dit forum dat kunnen.
Ik begreep al inderdaad dat het niet wordt verzekerd. Ik ga hier inderdaad achterna. Maar ik ga het toch doen. Zo met de ssri kom ik niet verder in mijn leven. Ik zal met mijn huisarts inderdaad dit bespreken. Bedankt.
Dus je gaat januari ayahuasca doen?. Ik ben blij voor je. Waar ga je het doen?. Ik zelf heb intuïtief een fijner gevoel om het in de originele Peruaans of Braziliaans setting te doen met bepaalde gezang en in donker bijvoorbeeld. Maar dan moet ik naar Zuid Amerika. haha.