Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbedorven truffles genomen?

bedorven truffles genomen?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
alex110011Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hi

ik heb een vraag, ik heb truffles gekocht en gelijk een helft genomen de rest heb ik in de koelkast geplaatst op 2 graden, na 5 dagen nam ik de rest in maar zonder effect, ze waren niet wit maar zwart/donker groenig

Is het schadelijk dat ik dit heb ingenomen na deze tijds periode?

en waar kan het schade veroorzaken?



Hiernaast heb ik nog een vraag:

op 24 april heb ik een kaak operatie waar ik onder anesthesia ga, hoeveel weken daarvoor denkt u dat ik geen truffles mag gebruiken? weet u daar iets van?



alvast heel erg bedankt voor uw tijd
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat er weinig mis was met je truffels na 5 dagen. Als dat wel zo was dan had je dat meteen gemerkt met misselijkheid oid. Heel schadelijk wordt het niet als het over datum is. Dat je er niks van gevoeld had de tweede keer kan komen omdat je nog tolerantie had. 5 dagen is namelijk best kort.

Mijn vermoeden wat betreft anesthesia is dat truffels niet zo veel kwaad kan. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen dus zou lekker wachten tot na 24 april voor je weer wat gaat nemen/trippen. Is maar een maandje:wink:.
a
alex110011Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Ik denk dat er weinig mis was met je truffels na 5 dagen. Als dat wel zo was dan had je dat meteen gemerkt met misselijkheid oid. Heel schadelijk wordt het niet als het over datum is. Dat je er niks van gevoeld had de tweede keer kan komen omdat je nog tolerantie had. 5 dagen is namelijk best kort.

Mijn vermoeden wat betreft anesthesia is dat truffels niet zo veel kwaad kan. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen dus zou lekker wachten tot na 24 april voor je weer wat gaat nemen/trippen. Is maar een maandje:wink:.
Klik om te vergroten...

Hoelang duurt het voordat ik het opnieuw kan doen? ik heb het afgelopen maandag voor het laatst gedaan maar toen zonder effect, enigste wat ik had waren grootte pupillen, kan ik het aankomende vrijdag weer doen?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
alex110011 zei:
Hoelang duurt het voordat ik het opnieuw kan doen? ik heb het afgelopen maandag voor het laatst gedaan maar toen zonder effect, enigste wat ik had waren grootte pupillen, kan ik het aankomende vrijdag weer doen?
Klik om te vergroten...
Na 4/5 dagen is de tolerantie zo goed als weg (niet helemaal, maar genoeg om goed te trippen). Niet dat je het elke week moet doen, vind ik. Maar omdat je niks hebt gevoeld betwijfel ik of je überhaupt tolerantie hebt opgebouwd.
a
alex110011Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Na 4/5 dagen is de tolerantie zo goed als weg (niet helemaal, maar genoeg om goed te trippen). Niet dat je het elke week moet doen, vind ik. Maar omdat je niks hebt gevoeld betwijfel ik of je überhaupt tolerantie hebt opgebouwd.
Klik om te vergroten...

aah oki, dan wacht ik tot vrijdag en dan zijn er 5 dagen verstreken ^^als het waar is wat je zegt dat de tolerantie maandag niet opbouwde dan wordt het een leuke trip :)

heb je nog advies voor dosering/toediening?
ik gebruik de Magic Truffels High Hawaiians
gewoon in stukjes sneiden en er thee van zetten? wat raad jij aan? ben namelijk redelijk nieuw op truffles gebied
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
alex110011 zei:
aah oki, dan wacht ik tot vrijdag en dan zijn er 5 dagen verstreken ^^als het waar is wat je zegt dat de tolerantie maandag niet opbouwde dan wordt het een leuke trip :)

heb je nog advies voor dosering/toediening?
ik gebruik de Magic Truffels High Hawaiians
gewoon in stukjes sneiden en er thee van zetten? wat raad jij aan? ben namelijk redelijk nieuw op truffles gebied
Klik om te vergroten...
De eerste keer dat ik het deed nam ik 15 gram Valhalla, wat echt een extreem domme keuze was en ik mag afkloppen dat die trip niet heel heftig was. Ik heb verder geen ervaring met High Hawaiians, maar wel met Hollandia. Het nadeel aan truffels is dat de sterkte extreem varieert. Ik zou steeds maar een klein beetje omhoog gaan, en echt extreem goed kauwen (als je denkt het is helemaal slijm nóg een paar minuten langer kauwen), zo werkt het sneller en veel sterker (hou het slijm zo veel mogelijk onder je tong zodat je mondslijmvlies het goed opneemt. Dit niet doen was de reden dat ik de eerste keer erg "zacht" tripte terwijl ik zo'n monster dosis had genomen voor de eerste keer trippen ooit. Dat het niet werkt is af en toe helaas zo. Ook is het zo dat er niet echt een goede begin dosis is, maar als je weinig tot geen trip ervaring hebt, ga niet boven de 7,5 gram zitten, om zo een heel heftige eerste trip te voorkomen.

Trippen is naar mijn mening het mooiste wat er is, maar onderschat het niet. Het is zowel de heftigste ervaring als de bijzonderste, mooiste, leukste die ik in mijn hele leven heb gehad (13 gram Hollandia). Maar dit had ook de naarste kunnen worden. Verder niet alleen mij geloven, maar altijd goed research doen.

Stuur even hoe het was, vind ik lachen :grin:.

Enjoy!
a
alex110011Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
De eerste keer dat ik het deed nam ik 15 gram Valhalla, wat echt een extreem domme keuze was en ik mag afkloppen dat die trip niet heel heftig was. Ik heb verder geen ervaring met High Hawaiians, maar wel met Hollandia. Het nadeel aan truffels is dat de sterkte extreem varieert. Ik zou steeds maar een klein beetje omhoog gaan, en echt extreem goed kauwen (als je denkt het is helemaal slijm nóg een paar minuten langer kauwen), zo werkt het sneller en veel sterker (hou het slijm zo veel mogelijk onder je tong zodat je mondslijmvlies het goed opneemt. Dit niet doen was de reden dat ik de eerste keer erg "zacht" tripte terwijl ik zo'n monster dosis had genomen voor de eerste keer trippen ooit. Dat het niet werkt is af en toe helaas zo. Ook is het zo dat er niet echt een goede begin dosis is, maar als je weinig tot geen trip ervaring hebt, ga niet boven de 7,5 gram zitten, om zo een heel heftige eerste trip te voorkomen.

Trippen is naar mijn mening het mooiste wat er is, maar onderschat het niet. Het is zowel de heftigste ervaring als de bijzonderste, mooiste, leukste die ik in mijn hele leven heb gehad (13 gram Hollandia). Maar dit had ook de naarste kunnen worden. Verder niet alleen mij geloven, maar altijd goed research doen.

Stuur even hoe het was, vind ik lachen :grin:.

Enjoy!
Klik om te vergroten...

de afgelopen keer toen het werkte had ik een half bakje (12gr) ingenomen, alles bewoog sloom enzo

Ik wil dingen zien, moet ik dan voor een heel bakje gaan? 22gr? of raad je dit af?
en wat vindt je van thee zetten van de truffles?

vindt het geweldig om met je te praten ^^ eindelijk iemand met ervaring,
na de trip vrijdag plaats ik hier uiteraard een update ^^
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
alex110011 zei:
de afgelopen keer toen het werkte had ik een half bakje (12gr) ingenomen, alles bewoog sloom enzo

Ik wil dingen zien, moet ik dan voor een heel bakje gaan? 22gr? of raad je dit af?
en wat vindt je van thee zetten van de truffles?

vindt het geweldig om met je te praten ^^ eindelijk iemand met ervaring,
na de trip vrijdag plaats ik hier uiteraard een update ^^
Klik om te vergroten...
Echt hallucinaties alin dingen zien die er niet zijn, zijn extreem zeldzaam. Ik heb dit gehad op Hollandia, maar dat ga je denk ik sws niet op hawaiien meemaken.. Je zou het kunnen doen, dat hele bakje. Maar kijk uit, ik zal het je in ieder geval niet aanraden: maar als je het doet.. zorg voor een trip sitter, doe het absoluut niet alleen. Doe het op een warme dag als je je écht goed voelt en zorg voor tekenspullen etc. Anders is de kans op een bad trip erg groot en dat zal de naarste ervaring van je leven worden denk ik.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
alex110011 zei:
de afgelopen keer toen het werkte had ik een half bakje (12gr) ingenomen, alles bewoog sloom enzo

Ik wil dingen zien, moet ik dan voor een heel bakje gaan? 22gr? of raad je dit af?
en wat vindt je van thee zetten van de truffles?

vindt het geweldig om met je te praten ^^ eindelijk iemand met ervaring,
na de trip vrijdag plaats ik hier uiteraard een update ^^
Klik om te vergroten...
Thee zetten heb ik nog nooit gedaan, simpelweg omdat ik de smaak wel mee vind vallen.. je zou het kunnen proberen maar dan moet je even je grote vriend google gebruiken. Stel de vragen maar raak :grin:, vind truffels echt geweldig en kan er de hele dag over lullen :P...
a
alex110011Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Echt hallucinaties alin dingen zien die er niet zijn, zijn extreem zeldzaam. Ik heb dit gehad op Hollandia, maar dat ga je denk ik sws niet op hawaiien meemaken.. Je zou het kunnen doen, dat hele bakje. Maar kijk uit, ik zal het je in ieder geval niet aanraden: maar als je het doet.. zorg voor een trip sitter, doe het absoluut niet alleen. Doe het op een warme dag als je je écht goed voelt en zorg voor tekenspullen etc. Anders is de kans op een bad trip erg groot en dat zal de naarste ervaring van je leven worden denk ik.
Klik om te vergroten...

aag oki, dan ga ik Hollandia proberen,
de rest dan in vriezen als ik maar 7,5gr gebruik?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
alex110011 zei:
aag oki, dan ga ik Hollandia proberen,
de rest dan in vriezen als ik maar 7,5gr gebruik?
Klik om te vergroten...
Vriezen hoeft niet, koelkast kan ook gewoon. Moet je niet maanden laten liggen. Erg benieuwd wat je van Hollandia vind, want er is geen soort die bij deze in de buurt komt :grin:.

Oh btw, niet sad zijn als je op 7,5 gram Hollandia ook geen volop hallucinaties hebt, je moet even wennen aan trippen voordat je de hoogte aankan waar deze voorkomen. Het gaat denk ik wel flink wat heftiger zijn als je de tips opvolgt qua kauwen etc. Maar ook dit kan ik niet beloven: het blijft een natuurproduct waar je de hoeveelheid werkzame stof helaas niet echt kan zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."