Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaring eerste keer kratom

ervaring eerste keer kratom

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je/wat je van Kratom voelt is heel persoonlijk, en hangt ook van de strain af. Zelf voel ik er ook zo goed als niks van, euforie nog nooit gehad in ieder geval, dus niet mijn ding.

Vergeleken met andere drugs is kratom sowieso heel erg subtiel dus verwacht er niet te veel van. Hogere dosering is ook niet echt raadzaam want boven de 10/15 gram komen er lichamelijke ongemakken bij kijken zoals flinke continue durende misselijkheid.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
thai deveined genomen enkele uren geleden, 3 gram, best aangenaam. Alweer geen euforie maar wel heerlijk ontspannen. Dit voel ik wel meer in mijn hoofd dan de borneo green.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had een zogenoemd rood geaderde Kratom (maeng da), van 5 gram ervoer ik toch wel duidelijk een gevoel dat ik associeer met opioiden.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed om te weten. Ik heb hier ook nog thai deveined staan, maar nog niet geprobeerd. Maar ik had gelezen op internet dat je lichaam de eerste keer nog moet wennen aan het spul. Vandaar dus mijn vraag of een tweede keer gebruiken anders is..
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste forumleden,

gisteren voor de eerste keer thee gezet van kratom borneo green. Was ook meteen de eerste keer dat ik kratom gebruikte. Ik ben begonnen met 3 gram, maar daar voelde ik amper iets van na een uur. Dus nog eens drie gram bijgemaakt. Toen voelde ik me wel zeer ontspannen, beetje vreemd gevoel in mijn hoofd maar wel nog helder. Maar een gevoel van euforie heb ik niet ervaren. Heb alvast heel goed geslapen deze nacht, pas tegen de middag wakker geworden.. Is het altijd zo de eerste keer? En kan ik de volgende keer meer verwachten denken jullie?

groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."