#1
Het was de sterkste variant volgens de smartshop en 2,50 duurder dan de rest. Maar zoals @Mindless al zei gaat het misschien meer om de hoeveelheid. Ik heb er nog niet super veel ervaring mee dus dat durf ik niet te zeggen.Ik gebruik het ook voornamelijk recreatief. Het mediteren is iets wat ik voorheen probeerde en toch blijven hangen is. Hoor wel vaker dat hollandia een goede is. Heb je lichamelijk ook een hoge high of is het alleen visueel?
Maar het was visueel en een flinke bodyload in ieder geval. Kan ze zeker aanraden. Ik vond ze heftiger dan de keer ervoor met een bakje van 15 euro (volgens mij Atlantis oid)