#1
In smartshops raden ze ook vaak aan om de eerste keer met een half bakje te beginnen. Dat is in ieder geval wel het veiligst. Het kan zijn dat je dan de eerste keer nog niet een volledige ervaring hebt, maar dan krijg je wel alvast een idee van wat het doet. Als je de eerste keer gelijk een heel heftige ervaring hebt dan kan je daar nogal van schrikken. Mensen hebben dan soms echt het idee dat ze doodgaan. Dus dat is niet echt aan te raden.