#1
Hallo allemaal,
zondag gaan m'n beste vriendin en ik na heel lang weer trippen op truffels. *I can't wait.*
Normaal nemen we altijd de mexicana variant maar dit keer wordt het atlantis. Als het goed is zit daar 15 gram in, maar ik vraag me nu af wat beter is..
Kunnen we de hele inhoud in een keer opeten? Of eerst 7.5 gram en erna weer 7.5?
Any tips?
zondag gaan m'n beste vriendin en ik na heel lang weer trippen op truffels. *I can't wait.*
Normaal nemen we altijd de mexicana variant maar dit keer wordt het atlantis. Als het goed is zit daar 15 gram in, maar ik vraag me nu af wat beter is..
Kunnen we de hele inhoud in een keer opeten? Of eerst 7.5 gram en erna weer 7.5?
Any tips?