Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, zondag gaan m'n beste vriendin en ik na heel lang weer trippen op truffels. *I can't wait.* Normaal nemen we altijd de mexicana variant maar dit keer wordt het atlantis. Als het goed is zit daar 15 gram in, maar ik vraag me nu af wat beter is.. Kunnen we de hele inhoud in een keer opeten? Of eerst 7.5 gram en erna weer 7.5? Any tips?"
"Alakazam zei: Bijnemen heeft qua intensiteit weinig zin. Als je het goed timed kan je wel de werkingsduur verlengen. Heb je al veel vaker getript, en op welke dosis? De stap van 7.5 gram naar 15 gram is best groot. Klik om te vergroten... Ja ik heb vaak getript op mexicana en dat op 12 gram. Nu ben ik benieuwd hoe atlantis gaat zijn op 15 gram, maar dat kan dus gewoon in 1 keer?"
"Alakazam zei: Van 12 naar 15 gram kan zeker. Ik vind zelf het verschil tussen soorten truffels niet echt merkbaar, maar dat is lastig te meten met enkel ervaringen. Hoe je ervaring uiteindelijk zal zijn hangt natuurlijk van de dosering af, maar de specifieke batch en set en setting zijn minstens net zo belangrijk. Als je je lekker voelt en weet wat je te wachten staat zou ik het in een keer eten inderdaad (: Klik om te vergroten... Heb er zooo veel zin in hahaha. Ik ben een paar keer echt bad gegaan, dus setting is idd belangrijk. 2 jaar geleden met nieuwjaar truffels genomen, dacht dat iedereen buiten aan het schieten was met vuurwapens 😠Maar ja ik haal het bij de sjamaan en een werknemer daar vertelde me dat mexicana meer voelen is en atlantis meer zien, kan dat kloppen? Want ik vind de visuals bij mij altijd zo mee vallen. Kleuren etc zijn wel altijd helder en af en toe komen muren tot leven, maar in vlagen. Hoop daarom dat 15g het wat beter doet."