#1
Ja is ook zo waarom ook niet. Als je het dan echt zo erg vies vindt dan lekker limo'tje erbij hupsa!Jongens. Doe daar nou eens een scheutje aanmaaklimonade bij! Is er echt niets vies meer aan
Kratom ben ik trouwens afgelopen maanden weer opnieuw aan het waarderen. Blijft toch erg lekker spul