Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToad?!

Toad?!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is goed geld te verdienen met het sap van dikke padden tot je nemen. Ik zou er naar luisteren
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ goede tip bob

Ja 5-MeO-DMT dan I guess.
Is dit erg verschillend van ayahuasca of gewone DMT dan?

Ik zal wel aan de verkeerde risotto denken....of maakte je rijst van paddestoelen? ๐Ÿ˜…
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke....ik weet niet hoe ik dit normaal kan zeggen maar ik droom dus sinds een paar weken regelmatig over een Pad (amfibie) die zegt dat ik zijn sap tot me moet nemen. In de droom is t mij duidelijk dat het om DMT gaat, vandaar wss ook de Toad.

Jaja, vage dromen...
Anyway, reden voor dit topic is dat ik me afvroeg of iemand iets soort gelijks heeft gehad? Het voelt ietwat vreemd om zomaar blindelings een pratende Toad uit mijn dromen te volgen....
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Laatste Rohikaan zei:
In de droom is t mij duidelijk dat het om DMT gaat, vandaar wss ook de Toad.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij eerder 5-MeO-DMT en/of bufotenine, aangezien dat de stoffen zijn die bufo alvarius produceert. Bij mij zijn verder alleen plantensoorten bekend die DMT in psychoactieve hoeveelheden produceren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verder heb ik wel eens gedroomd van paddenstoelen, maar dan eekhoorntjesbrood. Toen ik drie weken later er eindelijk weer een risotto mee kon maken sprong ik een gat in de lucht ๐Ÿ˜
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Laatste Rohikaan zei:
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ goede tip bob

Ja 5-MeO-DMT dan I guess.
Is dit erg verschillend van ayahuasca of gewone DMT dan?
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel verschillend.
5-MeO-DMT is veel heftiger en minder visueel.

Er zijn ook wel ayahuasca-mengsel waarin chaliponga wordt gebruikt, en die plant bevat ook een klein beetje 5-MeO-DMT. Maar dat is niet een heel gangbare manier om ayahuasca te maken, en bovendien gevaarlijk(er) omdat de combinatie van 5-MeO-DMT en beta-carbolines (MAOI's) kan leiden tot hartklachten.

Als je meer wil weten over 5-MeO-DMT dan kan ik aanraden om de afleveringen van Hamilton's Pharmacopeia (VICELAND) daarover te kijken. Die geven imo wel het beste overzicht van wat voor middel dat nou eigenlijk is.




Voor de volledige afleveringen moet je alleen even creatief zoeken, want die staan niet op YouTube en op de website van VICE zijn ze alleen voor een Amerikaans publiek toegankelijk.
De Laatste Rohikaan zei:
Ik zal wel aan de verkeerde risotto denken....of maakte je rijst van paddestoelen? ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...

Jij hebt zeker nog nooit risotto met eekhoorntjesbrood gegeten? Die shit is echt de hemel.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je zeker dat het een pad is en geen kikker? Anders doelt ie op kambรด!

Veel succes met de traditionele wijze van toediening. Ook hiervan zijn filmpjes te vinden met Hamilton in actie haha

En zoals eerder al gezegd, ja 5-meo-dmt en bufotonine zijn behoorlijk anders dan N,N-DMT. Heftig goedje is het wel hoor.

Dromen ontrafelen is echter wel een vak apart. Vaak erg cryptisch haha
Mijn psycholoog in Zuid-Afrika deed het als hobby erbij. We hebben toen een paar van mijn dromen ontrafeld. Was best leuk om te doen en het kwam altijd heel nauwkeurig neer op de gevoelens waar ik op dat moment doorheen gingen het proces waar ik in zat.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Mijn psycholoog in Zuid-Afrika deed het als hobby erbij. We hebben toen een paar van mijn dromen ontrafeld. Was best leuk om te doen en het kwam altijd heel nauwkeurig neer op de gevoelens waar ik op dat moment doorheen gingen het proces waar ik in zat.
Klik om te vergroten...
Haal je daar dan ook nog informatie uit. Of is het van 'hmm ja logisch'
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
HuisbaasBob zei:
Haal je daar dan ook nog informatie uit. Of is het van 'hmm ja logisch'
Klik om te vergroten...
De informatie die je eruit haalt is voornamelijk waar je onderbewuste mee bezig is. Vaak thema's die op dat moment veel.verwerking nodig hebben. Soms ben je je daar ook bewust van, soms niet.

Dus ja en nee haha
De ener keer is het meer een bevestiging. De andere keer kan het wel echt even een eye opener zijn dat een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld meer met je doet dan je doorhebt.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
@LucidLucy @HuisbaasRob zou ik niet te serieus nemen, heeft te lang in het azijn gelegen...is ie zich alleen niet bewust van.
Zo werkt dus het onderbewustzijn. :wink:

En tja...datgene wat ik zie is eig geen van beide, meer een soort vorm met kleuren. De pad is denk ik een vorm die gebruikt wordt zodat ik het kan plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."