#1
Hoi,
Ik heb voor het eerst paddo鈥檚 gebruikt en het is niet helemaal uitgepakt zoals ik hoopte. Ik ben niet bad gegaan ofzo, maar voelde me eigenlijk de hele trip ongemakkelijk. Heel erg last van dissociatie en er gewoon niet lekker in kunnen komen. Op een gegeven moment was ik zo moe dat ik maar naar huis ben gegaan, maar eenmaal in bed kon ik de hele nacht niet slapen. Ik bleef me een beetje onrustig voelen, voelde soms ook wat na-effecten waar ik zenuwachtig van werd.
Wel handig denk ik om erbij te vermelden is dat ik op vakantie ben op een bestemming waar drugs openlijk verkocht en gebruikt worden. Ik deed de trip met een vriend en een groep mensen die ik niet kende. Toen ik het begon te voelen, begon iedereen plotseling contact met me te zoeken en vroegen mensen continu hoe ik me voelde etc. Ik vond dit niet echt prettig en ik denk dat dit ik hier vervolgens in ben blijven hangen. Ook was de muziek erg duister en zaten we aan een drukke weg waar continu scooters e.d. voorbijreden.
Het is nu de day after en ik voel me nog steeds onrustig. Heb natuurlijk niet geslapen dus dat helpt ook niet mee. Lig wel al zo鈥檔 10 uur met m鈥檔 ogen dicht met rustige muziek op, in de hoop dat m鈥檔 brein op die manier wat kan herstellen.
Wat zijn jullie adviezen en gedachtes hierover? Hoe kan ik dit nare gevoel een beetje loslaten? En wat kan de reden zijn dat ik aardig wat van de paddo鈥檚 voelde (vooral lichamelijk), maar eigenlijk totaal niet heb gehallucineerd?
Dank!
Ik heb voor het eerst paddo鈥檚 gebruikt en het is niet helemaal uitgepakt zoals ik hoopte. Ik ben niet bad gegaan ofzo, maar voelde me eigenlijk de hele trip ongemakkelijk. Heel erg last van dissociatie en er gewoon niet lekker in kunnen komen. Op een gegeven moment was ik zo moe dat ik maar naar huis ben gegaan, maar eenmaal in bed kon ik de hele nacht niet slapen. Ik bleef me een beetje onrustig voelen, voelde soms ook wat na-effecten waar ik zenuwachtig van werd.
Wel handig denk ik om erbij te vermelden is dat ik op vakantie ben op een bestemming waar drugs openlijk verkocht en gebruikt worden. Ik deed de trip met een vriend en een groep mensen die ik niet kende. Toen ik het begon te voelen, begon iedereen plotseling contact met me te zoeken en vroegen mensen continu hoe ik me voelde etc. Ik vond dit niet echt prettig en ik denk dat dit ik hier vervolgens in ben blijven hangen. Ook was de muziek erg duister en zaten we aan een drukke weg waar continu scooters e.d. voorbijreden.
Het is nu de day after en ik voel me nog steeds onrustig. Heb natuurlijk niet geslapen dus dat helpt ook niet mee. Lig wel al zo鈥檔 10 uur met m鈥檔 ogen dicht met rustige muziek op, in de hoop dat m鈥檔 brein op die manier wat kan herstellen.
Wat zijn jullie adviezen en gedachtes hierover? Hoe kan ik dit nare gevoel een beetje loslaten? En wat kan de reden zijn dat ik aardig wat van de paddo鈥檚 voelde (vooral lichamelijk), maar eigenlijk totaal niet heb gehallucineerd?
Dank!