#1
Beste forumleden,
Gisteravond was ik alleen thuis in het ouderlijk huis en ik wilde graag een keer alleen trippen omdat ik dacht dat dat betere inzichten zou geven. Mijn set en setting waren niet heel erg goed: ik zat in het donker en had me kwa mooi lichten ook niet echt goed voorbereid. Veder voelde ik me niet erg fijn maar ook niet heel slecht. Ik had 5 uurtjes geslapen en had net te horen gekregen dat ik een boete moest betalen.
Enfin, na uitgebreid te hebben hardgelopen voelde ik me een stuk beter en had besloten dezelfde hoeveelheid te nemen als de vorige keer: 10gram mexicana truffels. Omdat ik om 18 uur een pizza had gegeten en om 20.00 de truffels at werkte het pas om 21.30. Ik keek op een gegeven moment naar buiten toen het bijna donker begon to worden en zag in de struiken buiten allemaal gezichten van enge wezens. Ik zag de gezichten niet heel duidelijk, maar ik dacht even die clown uit de Saw-films te herkennen en het leek alsof die me strak in mijn ogen aankeek en daar schrok ik best wel van eigenlijk. Op een gegeven moment leek het ook even alsof ik van achter bij mijn schouders gepakt werd. Dit was beide niet heel intens maar wel een beetje eng. Gelukkig was de trip niet zo zwaar dat ik snel weer uit die enge vibe kon raken. Ik was die documentaire aan het kijken genaamd 'how to change your mind' op Netflix en toen ik buiten zat had ik lekkere muziek aan en zag allemaal patronen in een boom bewegen. Ik had dat ook echt alleen bij die specifieke boom. Toen ik naar een sterk keek zag ik rondom die ster in de blauwe lucht allemaal vage patronen met die ster in het middelpunt. Dit gaf een licht filosofische wending aan de trip omdat het leek alsof die boom iets aan mij wilde communiceren maar ik had denk ik te weinig gebruikt om dat echt mee te maken. Hetzelfde gold voor die ster in lucht, ik dacht dat die een boodschap had maar ik had te weinig gebruikt.
Om 23.00 uur begon te trip al wel minder heftig te worden en ik ben vrij snel naar bed gegaan maar kon niet slapen tot 03.00 's nachts.
Al met al vond ik het niet een al te beste ervaring omdat mijn set en setting gewoon niet heel goed waren. De volgende keer doe ik het misschien wel weer alleen, maar niet zo snel meer in de avond. Misschien een iets sterkere dosis, overdag in het bos als ik goed uitgerust ben.
Op het moment van schrijven voel ik me niet al te best ik, heb eerlijk gezegd nog steeds wel een beetje last van die enge gezicht en dat gevoel dat er iets acht me zit dat me probeert te pakken. Ik ga de volgende keer echt beter letten om mijn set en setting en zie deze trip ook als een waarschuwing om dat te doen.
Gisteravond was ik alleen thuis in het ouderlijk huis en ik wilde graag een keer alleen trippen omdat ik dacht dat dat betere inzichten zou geven. Mijn set en setting waren niet heel erg goed: ik zat in het donker en had me kwa mooi lichten ook niet echt goed voorbereid. Veder voelde ik me niet erg fijn maar ook niet heel slecht. Ik had 5 uurtjes geslapen en had net te horen gekregen dat ik een boete moest betalen.
Enfin, na uitgebreid te hebben hardgelopen voelde ik me een stuk beter en had besloten dezelfde hoeveelheid te nemen als de vorige keer: 10gram mexicana truffels. Omdat ik om 18 uur een pizza had gegeten en om 20.00 de truffels at werkte het pas om 21.30. Ik keek op een gegeven moment naar buiten toen het bijna donker begon to worden en zag in de struiken buiten allemaal gezichten van enge wezens. Ik zag de gezichten niet heel duidelijk, maar ik dacht even die clown uit de Saw-films te herkennen en het leek alsof die me strak in mijn ogen aankeek en daar schrok ik best wel van eigenlijk. Op een gegeven moment leek het ook even alsof ik van achter bij mijn schouders gepakt werd. Dit was beide niet heel intens maar wel een beetje eng. Gelukkig was de trip niet zo zwaar dat ik snel weer uit die enge vibe kon raken. Ik was die documentaire aan het kijken genaamd 'how to change your mind' op Netflix en toen ik buiten zat had ik lekkere muziek aan en zag allemaal patronen in een boom bewegen. Ik had dat ook echt alleen bij die specifieke boom. Toen ik naar een sterk keek zag ik rondom die ster in de blauwe lucht allemaal vage patronen met die ster in het middelpunt. Dit gaf een licht filosofische wending aan de trip omdat het leek alsof die boom iets aan mij wilde communiceren maar ik had denk ik te weinig gebruikt om dat echt mee te maken. Hetzelfde gold voor die ster in lucht, ik dacht dat die een boodschap had maar ik had te weinig gebruikt.
Om 23.00 uur begon te trip al wel minder heftig te worden en ik ben vrij snel naar bed gegaan maar kon niet slapen tot 03.00 's nachts.
Al met al vond ik het niet een al te beste ervaring omdat mijn set en setting gewoon niet heel goed waren. De volgende keer doe ik het misschien wel weer alleen, maar niet zo snel meer in de avond. Misschien een iets sterkere dosis, overdag in het bos als ik goed uitgerust ben.
Op het moment van schrijven voel ik me niet al te best ik, heb eerlijk gezegd nog steeds wel een beetje last van die enge gezicht en dat gevoel dat er iets acht me zit dat me probeert te pakken. Ik ga de volgende keer echt beter letten om mijn set en setting en zie deze trip ook als een waarschuwing om dat te doen.