Zijn er hier mensen die Kanna gebruiken?wat zijn de voor en nadelen van Kanna gebruik?
#2
3x ervaring, waarvan de laatste keer 'wat' hoger gaan zitten qua dosering dan wat je leest op 'het internet'. Naar wens doseren is wel even uitproberen, zoals ik het ervaren heb.
Alle keren zeker wel effect maar niet wat ik had gehoopt. Effecten: warm, ligt wazig, ligt neerslachtig en enige geestelijke ontspanning. Duurde niet langer dan 1 tot 2 uur.
Voor mij geen boeiend middel.
De effecten kan ik op zichzelf al als nadeel aanmerken. Maar dat was mijn ervaring en ik weet dat ieder persoon anders reageert dus dit zou bij jou weer heel anders kunnen zijn.
De zoekterm 'kanna' op dit forum brengt jou vele ervaringen van anderen. Aanrader!
#3
Dood ziek werd ik er van en ongelukkig
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.