#1
Ik denk open maar eens een topic voor mensen die hier rondhangen op het forum en ook hierover willen praten en zo misschien elkaar kunnen helpen.
Ikzelf heb een tijdlang tot voor kort weer in de weekenden speed gesnoven het begon aardig op een verslaving te lijken Meer hierover kan je lezen in mij topic ik heb het weer gedaan in subfora speed.
Hier kreeg ik fijne reacties van mensen op en dit doet me goed.
Ik heb vaker tijden van veel achter elkaar gebruiken de terugval momenten zeg maar maar kan het ook goed laten. tot die keer komt dat ik denk ik doe het weer eens een keertje. Dan volgt weer een periode van intensief gebruik en dan krijg ik opeens weer zo een verheldering van geest en zie ik weer in dat ik echt moet kappen ermee.
Ook vond ik tot voor kort het erg lekker om in de weekenden XTC te gebruiken men laatste pilletje zal nu een maand geleden zijn geweest. daarvoor zo een 3 maanden denk ik waar bijna elk weekend wel een pilletje genuttigd werd.
oke in feite beperkt het zich tot weekenden maar ik denk dat deze vorm van drugsgebruik ook niet goed is en best wel schadelijk en ik het dus gewoon voorlopig zowieso niet meer moet doen.
Ik moet er gewoon vanaf blijven speed zowieso dat vind ik veel te lekker en is ook zeer verslavend voor mij .
Ikzelf heb een tijdlang tot voor kort weer in de weekenden speed gesnoven het begon aardig op een verslaving te lijken Meer hierover kan je lezen in mij topic ik heb het weer gedaan in subfora speed.
Hier kreeg ik fijne reacties van mensen op en dit doet me goed.
Ik heb vaker tijden van veel achter elkaar gebruiken de terugval momenten zeg maar maar kan het ook goed laten. tot die keer komt dat ik denk ik doe het weer eens een keertje. Dan volgt weer een periode van intensief gebruik en dan krijg ik opeens weer zo een verheldering van geest en zie ik weer in dat ik echt moet kappen ermee.
Ook vond ik tot voor kort het erg lekker om in de weekenden XTC te gebruiken men laatste pilletje zal nu een maand geleden zijn geweest. daarvoor zo een 3 maanden denk ik waar bijna elk weekend wel een pilletje genuttigd werd.
oke in feite beperkt het zich tot weekenden maar ik denk dat deze vorm van drugsgebruik ook niet goed is en best wel schadelijk en ik het dus gewoon voorlopig zowieso niet meer moet doen.
Ik moet er gewoon vanaf blijven speed zowieso dat vind ik veel te lekker en is ook zeer verslavend voor mij .