Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd geweest, of gewoon geen zin meer in drugs ?

Verslaafd geweest, of gewoon geen zin meer in drugs ?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk open maar eens een topic voor mensen die hier rondhangen op het forum en ook hierover willen praten en zo misschien elkaar kunnen helpen.
Ikzelf heb een tijdlang tot voor kort weer in de weekenden speed gesnoven het begon aardig op een verslaving te lijken Meer hierover kan je lezen in mij topic ik heb het weer gedaan in subfora speed.
Hier kreeg ik fijne reacties van mensen op en dit doet me goed.
Ik heb vaker tijden van veel achter elkaar gebruiken de terugval momenten zeg maar maar kan het ook goed laten. tot die keer komt dat ik denk ik doe het weer eens een keertje. Dan volgt weer een periode van intensief gebruik en dan krijg ik opeens weer zo een verheldering van geest en zie ik weer in dat ik echt moet kappen ermee.
Ook vond ik tot voor kort het erg lekker om in de weekenden XTC te gebruiken men laatste pilletje zal nu een maand geleden zijn geweest. daarvoor zo een 3 maanden denk ik waar bijna elk weekend wel een pilletje genuttigd werd.
oke in feite beperkt het zich tot weekenden maar ik denk dat deze vorm van drugsgebruik ook niet goed is en best wel schadelijk en ik het dus gewoon voorlopig zowieso niet meer moet doen.
Ik moet er gewoon vanaf blijven speed zowieso dat vind ik veel te lekker en is ook zeer verslavend voor mij .
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
toen ik 15 was had ik een vriendinnetje die veel dxm gebruikte, ik blowde al maar ik was best anti harddrugs, ik wou geen speed of pillen proberen, ik wist er nix van af en het was mij te link

maar toen kwam ze aan mt die hoestpilletjes, en het waren maar hoestpilletjes. het was niet echt drugs voor mij

toen ben ik mee gaan doen, licht begonnen, zwaar geeindigd, met iedere week wel een paar keer

mar toen ging het uit, met ruzie

en sindsdien blow ik wel meer, gebruik ik bijna geen dxm meer en ben ik via haar volgende vriendje aan de harddrugs geraakt

maar alleen recreatief niet ieder weekeind of zo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."