#1
Dit zijn enkele vraagjes voor een opdracht voor school waar ik moeilijk op kan antwoorden.
Vanaf wanneer ben je eigenlijk verslaafd aan alcohol?
Waar trek je de grens tussen recreationeel gebruik en misbruik?
Moet je met een alcoholverslaving echt onder invloed zijn of volstaan 2 glaasjes in de avond al om van een verslaving te spreken?
En als laatste vraag: Wanneer zie je zelf in dat je verslaafd bent? Niet het moment dat je zegt ik ga hulp zoeken, maar het moment dat je denkt: "Dit is niet goed, ik zou er eigenlijk iets aan moeten doen" Maar eigenlijk blijf je na dat punt nog enkele weken/maanden/jaren in je verslaving hangen.
Vanaf wanneer ben je eigenlijk verslaafd aan alcohol?
Waar trek je de grens tussen recreationeel gebruik en misbruik?
Moet je met een alcoholverslaving echt onder invloed zijn of volstaan 2 glaasjes in de avond al om van een verslaving te spreken?
En als laatste vraag: Wanneer zie je zelf in dat je verslaafd bent? Niet het moment dat je zegt ik ga hulp zoeken, maar het moment dat je denkt: "Dit is niet goed, ik zou er eigenlijk iets aan moeten doen" Maar eigenlijk blijf je na dat punt nog enkele weken/maanden/jaren in je verslaving hangen.