Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserie over o.a. drugs verslaving

serie over o.a. drugs verslaving

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anoniempje19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik ben een hele tijd geleden drugs verslaafd geweest, daar wil ik liever niet over praten want ik ben blij dat ik er nu vanaf ben, maar ik ben nu een serie op internet tegen gekomen.. de serie heet ON TRACK en hierin zie je o.a. jongeren die drugsverslaving hebben. Verder ook schulden en ruzie etc.

Ik denk dat het best wel leerzaam is, want na het zien van deze serie weet je waarschijnlijk wel wat je moet doen als je van al je problemen af wilt komen..

Ik wil deze serie graag tippen.. je kan m zien op http://www.youtube.com/ontrackrotterdam en er komen steeds meer delen uit, hier deel 3:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=muYpYBR7NEE[/youtube]

en op http://www.youtube.com/ontrackrotterdam dus meer delen.

en? heb je er wat aan?

Groeten.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kaai rielext dat je van je verslaving af bent gekomen!
Heeft de serie jou ook geholpen met het oplossen van jou problemen?
Of heb je hem pas naar die periode van stoppen leren kennen?

Persoonlijk spreekt de titel mij niet aan. "On-Track" klinkt mij iets te normaal.
Vanuit mijn oogpunt is er geen rails. En ook al geen rijtje.
Toch wil ik deze serie niet beoordelen terwijl ik hem nog niet bekeken heb.

Ik geloof achter elkaar dat het een zeer leerzame serie kan zijn.
Vanuit mijn wereld probeer ik elke bedenkelijke situatie op de juiste manier te interpreteren.
Door middel van de juiste visie's en de juiste interpretaties zet ik elke dag en elke ervaring om naar een zeer leerzame "serie"

Persoonlijk heb ik geen drugsprobleem.
Als ik wel een drugsprobleem had zou ik (naar alle waarschijnlijkheid)
precies weten wat ik moet doen om van al mijn problemen af te komen.
Dan zou ik geheel responsabel zijn voor mijn eigen problemen.
Aangezien ik mijn problemen zelf gecreëerd heb is het ook aan mij om ze zelf op te lossen.
Maar dat was een hypothese, zoals ik al zei ik heb geen drugsprobleem.
En ik ben ook niet On-Track. Ik denk ook dat het me heel slecht zou bevallen.

De titel spreekt me misschien niet aan. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig geworden.
De interesse is niet gewekt door de titel. Het onderwerp spreekt mij natuurlijk wel aan.
Ik ben benieuwd of ze de "drugs-scene" goed weten over te brengen.

Maar in plaats van hier nog honderden speculaties neer te zetten, ga ik maar gewoon die shit kijken.
Zodat ik überhaupt kan oordelen over de serie.

:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt interessant! Ik verhuis dit topic trouwens wel even naar het subforum over verslaving...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
JunkXL zei:
Vanuit mijn oogpunt is er geen rails.
Klik om te vergroten...

Je vergist je.



Rails. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."