Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis mijn Cocaïne gebruik uit de hand aan het lopen?

is mijn Cocaïne gebruik uit de hand aan het lopen?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
waziguhtuubLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ik ben jonge van 18jaar en 2jaar geleden trots gestopt met het gebruik van Speed en XTC van 1jaar lang verslaving maar 2 maanden geleden kwam ik een oude kennis tegen die coke deed snuive en d8 ik 1lijntje kan geen kwaad maar 2dagen derna begon ik der weer zin in te krijgen en d8 ik weer van og halve ken geen kwaad als ik t derna maar weer bij laat en zo is t om de 3-4dagen weer uitgegroeit naar 1gram sos voor 2-3 dagen ik heb al 2rekeningen niet kunne betalen omdat ik coke had gehaald en zit nu dus ook met 2 rekeningen niet betaald en mn drang na coke wordt steeds erger met de dag is dit gewoon heftig uit de hand aan het lopen? ik wou graag jullie mening hier over en of ik hulp zou moete zoeken??

Groetjes
anoniem^^
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kon al niet van speed en xtc blijven, waarom dacht je dan dat je van coke zou kunnen blijven.
Coke is 10x zo verslavend als speed... En zoals jij het beschrijft is het aardig uit de hand aan het lopen ja.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inderdaad uit de hand gelopen.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is zeker uit de hand gelopen en idd zoek hulp, hier kan je meer info vinden over de verslavingszorg: viewtopic.php?f=41&t=24090
dit is misschien ook interessant voor je: http://www.zelfhulpverslaving.nl/

Heel veel succes!!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk uit met coke, het is verslavender dan speed imo. Als speed uitwerkt dan ben je gewoon uitgeput, maar niet zozeer emotioneel depressief en ook ben je in je hoofd veel minder met speed bezig dan met coke.

Bij speed is het ook vaak duidelijker welke nadelen eraan verbonden zijn. Extra honger en vermoeidheid en last van je spieren.

Bij coke heb je het eigenlijk niet door, je wordt steeds chagerijniger op het werk, de dagelijkse lasten wegen zwaarder en je kan je na een weekend cokegebruik een paar dagen behoorlijk somber voelen, hetgeen ik bij speed nooit echt had. Ook ben je ongemerkt veel met coke bezig in je gedachten, het is te makkelijk om doordeweeks af en toe 's avonds een paar lijnen coke te pakken en gewoon te gaan slapen en werken. Met speed kan dat gewoon niet.

En als je het ooit met een lijpe kop in het hoofd haalt dat je nog ammoniak in de schuur hebt staan dan is het game over :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor het geval dat iemand zich het trouwens mocht afvragen:

Ik heb dat topic weten te vinden door te zoeken op het woord 'arabier'.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, want als je cocaïne koopt:

viewtopic.php?f=2&t=23606&p=688516&hilit=arabier#p688516

Als je het alleen al koopt kan je zeggen dat het uit de hand loopt.
w
waziguhtuubLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok bedankt allemaal voor de reactie en de info en arizona bedankt voor de website :) en de info van deranged ben t met m eens :) nou snel der mee aan de slag heb t nummer al verwijdert dus hoop dat t nog goed komt maar wat ik 2jaar gelede kon ken nu ook!

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."