#1
Hallo allemaal ik ben jonge van 18jaar en 2jaar geleden trots gestopt met het gebruik van Speed en XTC van 1jaar lang verslaving maar 2 maanden geleden kwam ik een oude kennis tegen die coke deed snuive en d8 ik 1lijntje kan geen kwaad maar 2dagen derna begon ik der weer zin in te krijgen en d8 ik weer van og halve ken geen kwaad als ik t derna maar weer bij laat en zo is t om de 3-4dagen weer uitgegroeit naar 1gram sos voor 2-3 dagen ik heb al 2rekeningen niet kunne betalen omdat ik coke had gehaald en zit nu dus ook met 2 rekeningen niet betaald en mn drang na coke wordt steeds erger met de dag is dit gewoon heftig uit de hand aan het lopen? ik wou graag jullie mening hier over en of ik hulp zou moete zoeken??
Groetjes
anoniem^^
Groetjes
anoniem^^