#1
Afbouwen? Weet niet of dat zinvol is aangezien er voorzover ik weet geen lichamelijke afhankelijkheid ontstaat en dan stop je best in 1x. Gewoon zorgen dat je voldoende eet/slaapt.
En vertel het aan je vriend. Hij kan je er misschien mee helpen/steunen. Alleen is altijd een stuk moeilijker. Ik weet niet of je een trek ervaart bij 18x10 per dag maar daar is weinig aan te doen als dat wel het geval is. Je zou misschien L-Tyrosine/L-DOPA kunnen proberen, maar dat lijkt me vrij nutteloos. Succes.
En vertel het aan je vriend. Hij kan je er misschien mee helpen/steunen. Alleen is altijd een stuk moeilijker. Ik weet niet of je een trek ervaart bij 18x10 per dag maar daar is weinig aan te doen als dat wel het geval is. Je zou misschien L-Tyrosine/L-DOPA kunnen proberen, maar dat lijkt me vrij nutteloos. Succes.
