Op zich is het niet zo raar dat ju nu niet in slaap valt, na intensief gebruik van alcohol en GHB.
Beide zijn downers, die je nu niet meer tot je neemt.
Je zelf gaan vergelijken met mensen die al langer gebruiken en wel slapen, heeft niet zoveel zin, jij valt er niet door in slaap en het houdt die mensen niet wakker
![:wink:]()
het verschilt van persoon tot persoon.
Een ding is zeker je valt vanzelf weer een keer in slaap, want belangrijk is (en ook al genoemd is) ga op een vast tijdstip naar bed en sta op een vast tijdstip op, dag in dag uit, geen uitzondering. Doe dingen die je slaap stimuleren, warme douche nemen voor het slapen gaan, warme melk drinken. Eenvoudig boekje lezen.
Geen koffie, niet meer sporten 'savonds, geen heftige tvseries of film kijken.
heel veel sterkte, hou vol want het komt goed.