#1
Buiten dat qua leeftijd alles op een gemene deler wordt behandelt, ben ik verbaast wat ik heb meegemaakt dat drugs, aneroxia, alcohol, en andere stoornissen in zelfde instelling worden behandelt, en in therapy settings
Kon daar totaal geen inlevingsmorgen mee delen, was komisch of frappant, of goh gebeurt dat ook; ook qua drugs meer illigale acitiviteiten en politie/gevangenis, veel minder dan wat ik had meegemaakt, bedoel grappig en leuk om te weten maar vond achteraf en toen ik er was maar zo zo, eigenlijk niks dus
Waren meer verhalen om eraan te komen(drugs), dacht so what, dus totaal anders met alcohol
Blijf dat merkwaardige manier vinden, en werkt ook niet volgens mij
Kon daar totaal geen inlevingsmorgen mee delen, was komisch of frappant, of goh gebeurt dat ook; ook qua drugs meer illigale acitiviteiten en politie/gevangenis, veel minder dan wat ik had meegemaakt, bedoel grappig en leuk om te weten maar vond achteraf en toen ik er was maar zo zo, eigenlijk niks dus
Waren meer verhalen om eraan te komen(drugs), dacht so what, dus totaal anders met alcohol
Blijf dat merkwaardige manier vinden, en werkt ook niet volgens mij
