#1
De reden om drugs te nemen kan goed verveling zijn.
Daarom ga je ook gamen of iets, das eigenlijk ook drugs. Alleen heb je dan een beeldscherm en een controller die drugs in je hoofd loslaat, adrenaline, dopamine etc.
De reden dat je HET NIET KAN WEERSTAAN om te gaan blowen en het KOSTE WAT KOST doet is meestal de rookverslaving. Je steekt al de ene gore peuk na de andere op en WHAT THE fuck ik wil er gewoon wat wiet in doen!
Daar kan je jaren in blijven hangen, en dan denken dat je blowverslaafd bent. Tot er iets in je leven gebeurt waardoor je nuchterder wil zijn, scherper en alerter en je opeens met GEMAK kan stoppen met blowen! 'er zijn genoeg andere leuke dingen, middelen' wordt dan vaak gedacht.
Men gaat dan meestal drinken, men blijft rookverslaafd en kan later weer 'terugvallen' naar blowen. Wat men alleen vergeet is dat de werkelijke verslavingen; namelijk de wil naar bewustzijnsverandering en NICOTINE, nooit zijn aangepakt!!
Ik wil hier iets over schrijven. Naar mijn mening veel te weinig over geschreven.
Daarom ga je ook gamen of iets, das eigenlijk ook drugs. Alleen heb je dan een beeldscherm en een controller die drugs in je hoofd loslaat, adrenaline, dopamine etc.
De reden dat je HET NIET KAN WEERSTAAN om te gaan blowen en het KOSTE WAT KOST doet is meestal de rookverslaving. Je steekt al de ene gore peuk na de andere op en WHAT THE fuck ik wil er gewoon wat wiet in doen!
Daar kan je jaren in blijven hangen, en dan denken dat je blowverslaafd bent. Tot er iets in je leven gebeurt waardoor je nuchterder wil zijn, scherper en alerter en je opeens met GEMAK kan stoppen met blowen! 'er zijn genoeg andere leuke dingen, middelen' wordt dan vaak gedacht.
Men gaat dan meestal drinken, men blijft rookverslaafd en kan later weer 'terugvallen' naar blowen. Wat men alleen vergeet is dat de werkelijke verslavingen; namelijk de wil naar bewustzijnsverandering en NICOTINE, nooit zijn aangepakt!!
Ik wil hier iets over schrijven. Naar mijn mening veel te weinig over geschreven.