Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvia msn elkaar helpen GHB akicken

via msn elkaar helpen GHB akicken

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi man, goed bezig! :)
n
napthaLid
01-01-2024, 00:00
#2
He mensen,

Ik ben 25 jaar,en nu 3 jaar GBL/GHB verslaafd.Het begon bij mij door en klein flesje GBL te bestellen omdat ik ergens had gelezen dat je dat ook kon gebruiken en niet hoefde te bewerken.Ik was in die tijd alcohol verslaafd.Een fles whiskey per dag.Nu had ik ook gelezen dat je die 2 nooit mocht combineren.Ik heb die middag voordat ik aan mijn whiskey begon 1.5ml GBL genomen en het was zoveel beter dan drank!Ik heb de sterke drank daarna niet weer aangeraakt,maar ben wel meteen begonnen met 24/7 gebruiken.Het hielp me om helder en vrolijk te kunnen werken,social te zijn,het leek een wondermiddel.

Na een jaar werd dit wel anders.Nog steeds was het lekker,maar het slaaptekort brak me op,en steeds meer kleine dingetjes die de nadelen groter deden afwegen dan de voordelen.Ik hield mezelf voor dat ik nog steeds op dezelfde dosering zat,ik ondervond er in het dagelijks leven geen last van,en nog meer smoesjes.

Nu zit ik op een punt dat het erop of eronder is vordat ik naar de kliniek ga.Ik heb contact met het VNN,krijg baclofen,diazepam,lorazepam en ik heb nog leponex om mee te helpen.

Maar ik proeer het nu al zon drie maanden,maar ik houd me 2 weken goed aan een schema,en kom dan echt op een dosering van 1ml per 2 uur met behulp van baclofen en savonds diazepam

Wat nu de moeilijkheid is is dat er niemand is in mijn omgeving die me door die moeilijke momenten heentrtekt
of die samen met mij of met anderen een poging waagt.


Ik kreegvanmiddag het ide om op dit forum een topic te openen waarin ik andere GHB verlsaafden zoek die met mij een msncontact op willen bouwen zodat we er niet alleen voorstaan.Mijn vriendin probeert me te helpen,maar het is moeilijk om die afkickverschijnselen met haar te ''delen''.


NMisschien dat er mensen zijn die thuis hebben afgekickt en mij en anderen willen helpen als ervaringsdeskundige?

Je kan mij ook pmen wat betreft de hulpmiddelen en hoe we die het beste kunnen gebruiken.


Ik hoop dat er mensen voor openstaan,of misschien zijn er al dit sort contacten?Alle hulp is welkom :grin:
n
napthaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben inmiddels 2 weken afgekickt.MEt stappen van 0,3 per dag.Plus 3x30 mg baclofen en veel rust wandelen en diazepammmetje:grin:

Als er iemand hulp nodig heeft bij afkicken laat het me via een PM weetn ik help graag.

EINDEILIJK VAN DIE ROTZOOI AF.die eerste nachten dat je 8 uur slaapt,dat is eecht bijkomen dan van die stress die het gebruik met zich meebrengt.Nooi meer een buisje opzak.OF stressen als je te laat besteld..

En baclofen helpt echt,het laat dat verlsavingstemmetje wat het nemen van een buisje zich de bek houden,plus het is een spierverslapper.

YES!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."