#1
Beste leden,
De reden dat ik mij hier heb aangemeld is, omdat ik met een dilemma zit. Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. Voor mijn tijd was hij verslaafd aan pep, moeilijk verleden, verkeerde vrienden. Toen we wat kregen is hij gestopt, zover als ik weet. Ik heb zelf vrij veel moeite met drugs - heb het eigenlijk afgezworen, ondanks dat ik het nog nooit zelf heb geprobeerd.
Mijn probleem was om hem soms te weinig vrij te laten, waardoor we een tijdje uit elkaar zijn geweest. Nu is het weer goed, maar gaat hij af en toe, ongeveer 2 keer per maand naar feestjes, waar hij XTC en daarna een sleutelpuntje nogwattes gebruikt zodat zijn ogen weer normaal staan (zegt ie
)
Nu slaapt ie niet, na een feestje tot 5 uur. En ik zit er nogal mee dat hij tegelijkertijd zijn leven weer heeft opgepakt en aan zijn nieuwe opleiding is begonnen, waardoor ik bang ben dat hij na al die dingen die al verpest zijn, hij zijn toekomst ook verpest.
Ik ben gek op hem, echt waar, maar dit staat wel tussen ons in - mede door dat ik nergens mee naartoe mag - want iedereen gebruikt drugs en daar ben ik op tegen (dat is zijn reden).
Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Hij zegt dat er binnenkort geen feestjes meer komen, maar dat zei hij 2 weken geleden ook, en toch gisteravond Focus.
Ik kan het nog opbrengen om te zeggen; veel plezier, vind het leuk voor je dat je gaat.
Maar eigenlijk heb ik er verdomde moeite mee dat hij dat soort dingen doet.
Wat moet ik doen? Accepteren of anders vertrekken? Want ermee stoppen zal hij niet.
De reden dat ik mij hier heb aangemeld is, omdat ik met een dilemma zit. Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. Voor mijn tijd was hij verslaafd aan pep, moeilijk verleden, verkeerde vrienden. Toen we wat kregen is hij gestopt, zover als ik weet. Ik heb zelf vrij veel moeite met drugs - heb het eigenlijk afgezworen, ondanks dat ik het nog nooit zelf heb geprobeerd.
Mijn probleem was om hem soms te weinig vrij te laten, waardoor we een tijdje uit elkaar zijn geweest. Nu is het weer goed, maar gaat hij af en toe, ongeveer 2 keer per maand naar feestjes, waar hij XTC en daarna een sleutelpuntje nogwattes gebruikt zodat zijn ogen weer normaal staan (zegt ie
Nu slaapt ie niet, na een feestje tot 5 uur. En ik zit er nogal mee dat hij tegelijkertijd zijn leven weer heeft opgepakt en aan zijn nieuwe opleiding is begonnen, waardoor ik bang ben dat hij na al die dingen die al verpest zijn, hij zijn toekomst ook verpest.
Ik ben gek op hem, echt waar, maar dit staat wel tussen ons in - mede door dat ik nergens mee naartoe mag - want iedereen gebruikt drugs en daar ben ik op tegen (dat is zijn reden).
Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Hij zegt dat er binnenkort geen feestjes meer komen, maar dat zei hij 2 weken geleden ook, en toch gisteravond Focus.
Ik kan het nog opbrengen om te zeggen; veel plezier, vind het leuk voor je dat je gaat.
Maar eigenlijk heb ik er verdomde moeite mee dat hij dat soort dingen doet.
Wat moet ik doen? Accepteren of anders vertrekken? Want ermee stoppen zal hij niet.