#1
Ik ben nu 52 jaar. De afgelopen 1,5 jaar heb ik een afschuwelijke tijd gehad door het afkicken van Clonazepam als slaapmiddel. Dit is met geen pen te beschrijven wat een hel dat is. Maar het is me gelukt en nu al 7 maanden gestopt. Ik merk dat ik er nog veel last van heb, ze noemen dat Post withdrawal symptoms. M'n GABA receptoren hebben blijkbaar nog steeds tijd nodig om te herstellen.
Ik rook al sigaretten vanaf m'n 15e en die zou ik ook graag nog eens de nek omdraaien. Gaat me ook wel lukken weet ik.
Vanaf m'n 35e rook ik meestal in de weekenden een grammetje wiet. Meestal op zaterdagavond. Ik kruip dan achter de computer en ga een bepaald soort films kijken om tot rust te komen. Urenlang ben ik dan daarmee zoet. Ik kan niet zeggen dat ik er last van heb. Hooguit was suf de volgende ochtend.
Ik drink totaal geen alcohol en verder al jarenlang geen andere drugs. Is het nou zo erg om dan 1x in de week een jointje te roken? Ik vertoon geen probleemgedrag of wat dan ook.
Ik rook al sigaretten vanaf m'n 15e en die zou ik ook graag nog eens de nek omdraaien. Gaat me ook wel lukken weet ik.
Vanaf m'n 35e rook ik meestal in de weekenden een grammetje wiet. Meestal op zaterdagavond. Ik kruip dan achter de computer en ga een bepaald soort films kijken om tot rust te komen. Urenlang ben ik dan daarmee zoet. Ik kan niet zeggen dat ik er last van heb. Hooguit was suf de volgende ochtend.
Ik drink totaal geen alcohol en verder al jarenlang geen andere drugs. Is het nou zo erg om dan 1x in de week een jointje te roken? Ik vertoon geen probleemgedrag of wat dan ook.