Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Oxy, Ik had een vraagje .Een vriendin van me is sinds 17 juni 2013 geplaatst bij afdeling Dubbel diagnose.Ze mocht de eerste 2 weken alleen tijdens bezoekuren uitgang hebben,maar iemand moest wel haar ophalen.Nu hoorde ik van haar dat zelfstandig en zonder begeleiding weg mag kan dit?Hoelang mag ze weg dan?"