Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving wegens verzwijgen geheim

Verslaving wegens verzwijgen geheim

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
vriendvanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
een zeer goede vriend van mij is er op zijn 27e pas achtergekomen via een facebookbericht dat hij nog een halfzus heeft. Al deze tijd heeft zijn rokende vader en zijn hele familie dit voor hem verzwegen. Zijn vader heeft dit kind nooit erkent. Nu is de vader inmiddels overleden aan longkanker, is het mogelijk dat mensen blijven roken om een geheim te verzwijgen,
in dit geval dus een buitenechtelijk/overspelig kind? Of heeft dit puur met verslavende werking van nicotine te maken gehad?
Groet,
Vriend van Joey
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit een grapje? Nicotine zorgt niet voor een dusdanige bewustzijnsverandering dat je niet meer weet wat je doet.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je laat het lijken of nicotine een duistere drug is en alle nicotineverslaafden balanceren op het randje van de afgrond door hun gebruik haha. Ik verwachtte door je beladen titel ook even een beschrijving van iemand die verslaafd is aan medicijnen of coke. Hoewel de situatie die je schetst natuurlijk wel heftig is, lijkt het met stug dat de beste man nicotine gebruikte met als doel het verzwijgen van het bestaan van een buitenechtelijk kind.

is het mogelijk dat mensen blijven roken om een geheim te verzwijgen
Klik om te vergroten...

Veel mensen roken gewoon omdat ze dat lekker vinden he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."