#1
Hallo,
Ik rook inmiddels al langer dan 13 jaar (vanaf mijn 12de). Toen nog niet elke dag maar gewoon voor de fun met vrienden. Tegenwoordig is het erg uit de hand gelopen en rook ik joint na joint na joint, ik rook eigenlijk alleen niet wanneer ik moet werken.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd te stoppen met roken, maar heb het nooit langer dan 1.5 maand volgehouden. Tegenwoordig kan ik geen dag zonder te roken. Ik heb ook gewoon het geld en de contacten / coffeeshops in de buurt wat het allemaal erg makkelijk maakt om weer even wat te gaan halen natuurlijk.
Als ik s'avonds thuis kom van mijn werk rook ik eigenlijk altijd meteen een joint. Daarna eet ik meestal wat en daarna blijf ik gewoon roken tot ik weer ga slapen. Ik ben meestal oververmoeid en ik heb tegenwoordig ook veel last van doorzichtig slijm, soms met een beetje bruin wat natuurlijk gewoon door de sigaretten komt. Ik rook niet zoveel sigaretten maar mix het wel altijd met de wiet(drum). Hier heb ik het meeste last van in de morgen maar tegenwoordig ook meer gedurende de gehele dag.
Ik denk tegenwoordig vaak; ik rook vandaag niet, maar zodra ik dan "vrij" ben het eerste wat ik doe is wat wiet halen. Ik wil eigenlijk gewoon stoppen en een ander leven beginnen, maar ik denk niet dat mij dit gaat lukken zonder hulp.
Waarom ik dit allemaal post weet ik eigenlijk ook niet precies. Misschien dat mensen op dit forum mij tips kunnnen geven om me te helpen met stoppen en door hun ervaringen te delen.
Alvast bedankt,
Michael
Ik rook inmiddels al langer dan 13 jaar (vanaf mijn 12de). Toen nog niet elke dag maar gewoon voor de fun met vrienden. Tegenwoordig is het erg uit de hand gelopen en rook ik joint na joint na joint, ik rook eigenlijk alleen niet wanneer ik moet werken.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd te stoppen met roken, maar heb het nooit langer dan 1.5 maand volgehouden. Tegenwoordig kan ik geen dag zonder te roken. Ik heb ook gewoon het geld en de contacten / coffeeshops in de buurt wat het allemaal erg makkelijk maakt om weer even wat te gaan halen natuurlijk.
Als ik s'avonds thuis kom van mijn werk rook ik eigenlijk altijd meteen een joint. Daarna eet ik meestal wat en daarna blijf ik gewoon roken tot ik weer ga slapen. Ik ben meestal oververmoeid en ik heb tegenwoordig ook veel last van doorzichtig slijm, soms met een beetje bruin wat natuurlijk gewoon door de sigaretten komt. Ik rook niet zoveel sigaretten maar mix het wel altijd met de wiet(drum). Hier heb ik het meeste last van in de morgen maar tegenwoordig ook meer gedurende de gehele dag.
Ik denk tegenwoordig vaak; ik rook vandaag niet, maar zodra ik dan "vrij" ben het eerste wat ik doe is wat wiet halen. Ik wil eigenlijk gewoon stoppen en een ander leven beginnen, maar ik denk niet dat mij dit gaat lukken zonder hulp.
Waarom ik dit allemaal post weet ik eigenlijk ook niet precies. Misschien dat mensen op dit forum mij tips kunnnen geven om me te helpen met stoppen en door hun ervaringen te delen.
Alvast bedankt,
Michael