#1
Hej, ik ben nieuw hier. Maar ik lies al een tijdje mee over de onderwerpen amfetamine.
Ik kamp al jaren met depressies, en het wisselt altijd af met cyclussen. Ik geraak soms in eens uit mijn depressie door gewoon een nachtje door te doen of me te forceren en veel te doen op een dag.
Maar dit werkt niet altijd...en sinds een jaar en een half geleden ontdekte ik echt zeer hoge kwaliteit speed ( 70% )
En het maakte me op slag niet meer depressief, ik verneukte men high wel altijd door met verkeerde vrienden op te trekken en zonder comfort bij iemand thuis te zitten.
En dus werd het effect al rap zeer slecht...
Maar wat ik ondekte is dat ik op de speed net hetzelfde was als ik gewoon uit mijn depressie was. Gewoon zoals ze me meestal bestempelde. ADHD-achtig, ze dachten eerst bipolar II want ik heb verschillende opnames gehad in de psychiatrie. Voornamelijk voor de depressies, maar ook soms omdat ik heel druk werd en men impulsiviteit niet onder controle was ( dronk namelijk veel )
Ik was er een paar maanden afgebleven, omdat ik ziek zware crashes had. Zelfs tijdens gebruik...
Maar de laatste tijd gebruik ik het recreatief. Omdat ik in de depressie helemaal niet helder ben en last heb van mentale blokkades dat ik helemaal niet op mijn woorden kan komen.
Maar dat is net altijd mijn grootste troef geweest, ik was altijd zeer mondig en sociaal maar ik heb gewoon veel meegemaakt met slechte vrienden en vriendinnen. Die mijn persoonlijkheid wat gekraakt hebben.
Maar het probleem is nu dat ik gewoon niet het geduld meer heb om te wachten op een anti depresivia die aanslaagt. De depressies zijn gewoon onmenselijk diep, ik voel het gewoon door heel mijn lijf. En heb totaal geen energie voor te praten of me te verzetten ertegen.
Dus zit ik elke week aan de speed nu ( maand lang )
Het grappige is, ik vind het net een waarheidserum want ik heb ontdekt wat de roots zijn van mijn problemen en waarom ik me zo voel. Na een nachtje of 2 door, voel ik me 2 dagen gewoon neutraal.
Maar ik moet leren mij niet vast te houden aan die 'moment-fase' want als ik neutraal ben voel ik me ook leeg. En ga ik gewoon terug slapen, ik merk dat ik daarna gewoon echt slechter met de dag word.
Ik neem ook concerta, maar heb hier weinig effect van tegen de depressie of mijn ADHD
Zou mijn psychiater me Amefetamine medicatie voorschrijven als ik een verleden heb van middelen misbruik waar hij van weet?
Ik ben al eens met EFFEXOR uit mijn depressie geraakt, maar de depressies zijn op de moment zo onmenselijk diep dat ik gewoon terug speed ga halen...Ik wacht altijd wel een weekje, maar ik hield me eerst voor nadat ik gebruikte dat de wijsheid die ik bemachtigd had onder de speed
Door te praten met vrienden, en op te schrijven en te researchen helpte het middel wel om tot 'licht punten' te komen. En ik was echt helemaal mezelf ook, voelde me echt normaal, kon echt terug heel filosofisch en diepe gesprekken voeren. Was ook gewoon 'on point' ! Ik ratelde niet zomaar door...
Ik vraag me af of ik de werking van men antidepressivia verstoor door dit speed gebruik?
Kan het kwaad dat ik om de week een grammetje gebruik? Laat ik dan nog genoeg tijd over voor men dopamine te herstellen?
Ik wel nu deze high optimaal benutten en alle oplossingen vinden om hier definitief van af te geraken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
Bedankt,
Hopeloos op zoek
Ik kamp al jaren met depressies, en het wisselt altijd af met cyclussen. Ik geraak soms in eens uit mijn depressie door gewoon een nachtje door te doen of me te forceren en veel te doen op een dag.
Maar dit werkt niet altijd...en sinds een jaar en een half geleden ontdekte ik echt zeer hoge kwaliteit speed ( 70% )
En het maakte me op slag niet meer depressief, ik verneukte men high wel altijd door met verkeerde vrienden op te trekken en zonder comfort bij iemand thuis te zitten.
En dus werd het effect al rap zeer slecht...
Maar wat ik ondekte is dat ik op de speed net hetzelfde was als ik gewoon uit mijn depressie was. Gewoon zoals ze me meestal bestempelde. ADHD-achtig, ze dachten eerst bipolar II want ik heb verschillende opnames gehad in de psychiatrie. Voornamelijk voor de depressies, maar ook soms omdat ik heel druk werd en men impulsiviteit niet onder controle was ( dronk namelijk veel )
Ik was er een paar maanden afgebleven, omdat ik ziek zware crashes had. Zelfs tijdens gebruik...
Maar de laatste tijd gebruik ik het recreatief. Omdat ik in de depressie helemaal niet helder ben en last heb van mentale blokkades dat ik helemaal niet op mijn woorden kan komen.
Maar dat is net altijd mijn grootste troef geweest, ik was altijd zeer mondig en sociaal maar ik heb gewoon veel meegemaakt met slechte vrienden en vriendinnen. Die mijn persoonlijkheid wat gekraakt hebben.
Maar het probleem is nu dat ik gewoon niet het geduld meer heb om te wachten op een anti depresivia die aanslaagt. De depressies zijn gewoon onmenselijk diep, ik voel het gewoon door heel mijn lijf. En heb totaal geen energie voor te praten of me te verzetten ertegen.
Dus zit ik elke week aan de speed nu ( maand lang )
Het grappige is, ik vind het net een waarheidserum want ik heb ontdekt wat de roots zijn van mijn problemen en waarom ik me zo voel. Na een nachtje of 2 door, voel ik me 2 dagen gewoon neutraal.
Maar ik moet leren mij niet vast te houden aan die 'moment-fase' want als ik neutraal ben voel ik me ook leeg. En ga ik gewoon terug slapen, ik merk dat ik daarna gewoon echt slechter met de dag word.
Ik neem ook concerta, maar heb hier weinig effect van tegen de depressie of mijn ADHD
Zou mijn psychiater me Amefetamine medicatie voorschrijven als ik een verleden heb van middelen misbruik waar hij van weet?
Ik ben al eens met EFFEXOR uit mijn depressie geraakt, maar de depressies zijn op de moment zo onmenselijk diep dat ik gewoon terug speed ga halen...Ik wacht altijd wel een weekje, maar ik hield me eerst voor nadat ik gebruikte dat de wijsheid die ik bemachtigd had onder de speed
Door te praten met vrienden, en op te schrijven en te researchen helpte het middel wel om tot 'licht punten' te komen. En ik was echt helemaal mezelf ook, voelde me echt normaal, kon echt terug heel filosofisch en diepe gesprekken voeren. Was ook gewoon 'on point' ! Ik ratelde niet zomaar door...
Ik vraag me af of ik de werking van men antidepressivia verstoor door dit speed gebruik?
Kan het kwaad dat ik om de week een grammetje gebruik? Laat ik dan nog genoeg tijd over voor men dopamine te herstellen?
Ik wel nu deze high optimaal benutten en alle oplossingen vinden om hier definitief van af te geraken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
Bedankt,
Hopeloos op zoek