Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd

Verslaafd

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BrestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ongeveer 4 jaar coke gebruikt. Dit altijd tijdens het drinken. Om vermoeidheid tegen te gaan en minder last te hebben van de effecten van alcohol. Daarbij ervaarde ik ook het effect ervan als prettig. Ik deed dit gemiddeld 2 tot 4 weekenden per maand. Een halve per keer.

Nu zat ik in een relatie, na een avond stappen heeft mijn vriendin in mijn telefoon de berichten aan de dealer gevonden. Zij is per direct opgestapt en heeft de relatie verbroken. Dit is nu 6 maanden geleden.

Sindsdien heb ik niet meer gebruikt, er nog wel eens aan gedacht maar ook dat is nu niet meer aan de orde. Ik weet ook dat ik het nooit meer zal gebruiken.

Het dillema is dat ik me afvraag waarom ik hier nooit bij stil heb gestaan om zelf de beslissing te nemen te stoppen of het haar te vertellen? Ik had alles over voor de relatie en was me van geen kwaad bewust en toch verzweeg ik het. Ik heb een enkele keer gebruikt toen ik met haar ging stappen en daar veel spijt van. Achteraf heb ik niet het gevoel dat ik verslaafd was en heb ook nul komma nul behoefte. Ik kan alleen van mezelf niet begrijpen waarom ik dit niet aan zag komen.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij had alles voor de relatie over en zij niet. Kom op, wat voor een sneu figuur geeft nou een grote liefde op omdat hij/zij wat drugs heeft gebruikt? Gewoon accepteren voor wat het is. Er lopen veel leukere vrouwen rond.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals Simon zegt. Je had alles voor de relatie over maar zij niet voor jou. Als je ooit nog gebruikt wees er direct eerlijk over in een nieuwe relatie zo weet je meteen wie je voor jou hebt :wink:
B
BrestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat denk ik idd ook. Bijkomend feit is dat ze het na twee dagen aan de gehele familie en vriendinnen heeft verteld. Denk dat er dus ook niets meer te redden valt. Vraag me alleen af waarom ik de ernst van het liegen-verzwijgen pas achteraf in zie. Heeft dit mogelijk met de drugs zelf te maken=
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mss verzweeg je het wel uit bestwil. Als ze aan gehele familie vertelt heeft dat je in het weekend gebruikt vind ik er toch wat over. Dat je dergelijke conflicten onder mekaar uit praat is een pluspunt maar als een losbol iedereen op de hoogte brengen vind ik niet door de beugel kunnen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."