#1
Dag 3, beter geslapen, zeker 3 uur. Nog geen wilde dromen. Ook weinig behoefte gehad. Voornamelijk veel onrust in mijn donder welke ik afbrand met sporten.
Hoi Ozzy,
Welkom op het forum. Ik kan je niet veel tips geven over stoppen met roken en blowen maar ik zou je wel een hart onder de riem willen steken. Zelf heb ik nooit veel gerookt. Max 1 pakje per week en tegenwoordig nog een stuk minder. Blowen doe ik ook maar 2 x per maand en dat vind ik eigenlijk wel prima. Maar 2 jointjes per maand is wel iets anders dan 90-150 joints per maand lijkt me. Ik vind het heel verstandig om daar mee te stoppen en ik kan me ergens ook wel voorstellen dat "een beetje minderen" voor jou niet de juiste weg is.
Heel veel succes gewenst met volhouden. Laat je even weten hoe het met je gaat?
Dag 3, beter geslapen, zeker 3 uur. Nog geen wilde dromen. Ook weinig behoefte gehad. Voornamelijk veel onrust in mijn donder welke ik afbrand met sporten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."