#1
Ik neem 2 lormetazepam's s'avonds voor inslaap te komen..maar ze willen die hier graag afbouwen..maar ik wil het niet..maar waarom wille ze het hier zo graag afbouwen.?ze zegge dak mijn eigen minder moe voel door den dag maar is dat zo.?
Het klinkt best aannemelijk dat je je minder moe zult voelen overdag wanneer je geen benzo's meer slikt. Om twee redenen eigenlijk:Ik neem 2 lormetazepam's s'avonds voor inslaap te komen..maar ze willen die hier graag afbouwen..maar ik wil het niet..maar waarom wille ze het hier zo graag afbouwen.?ze zegge dak mijn eigen minder moe voel door den dag maar is dat zo.?
Hey bedankt voor jou reactie..Het klinkt best aannemelijk dat je je minder moe zult voelen overdag wanneer je geen benzo's meer slikt. Om twee redenen eigenlijk:
Waarom wil je er niet mee afbouwen? Het is toch alleen maar fijn om niet afhankelijk van drugs te zijn. Je gebruikt inmiddels geen speed meer, hierdoor zou je uit jezelf ook beter moeten kunnen gaan slapen uiteindelijk. Had je die slaap pillen niet gewoon nodig omdat je anders wakker bleef van de speed? En door de speed voelde je dan de volgende dag weer niet die benzo doorwerken.
- Werkingsduur. Lormetazepam heeft een halfwaardetijd van ongeveer 12 uur. Dat betekend dat je als je er ''s avonds 2 slikt, je na 12 uur effectief nog 1 pil in je bloed hebt zitten. Weer 12 uur verder heb je effectief nog een halve pil in je bloed zitten. En dan is het alweer avond en begin je weer opnieuw. Met andere woorden, de rest van de dag na het slapen ben je onbewust nog redelijk onder invloed ervan.
- Je slaapfases worden verstoord door benzo's. Dit betekent dat je anders slaapt dan normaal en dus ook niet genoeg uitrust ervan.
ik heb sinds kort ander medicatie gekrege wellbutrin en voel mij vele beter nu meer energie enz..
Mag ik vrage welke bijwerkingen..denk niet dat ik bijwerkingen heb..voel mij alleen een pak beter..Ik ben jaren geleden gestopt met behulp van Zyban (Welbutrin) sigaretten roken. De huisarts kwam daarmee. Het hielp geweldig maar ik had wel last van bijwerkingen. Ook na de 1e twee weken. Ik zou dat persoonlijk niet graag een lange periode slikken.
Dan heb ik geluk dat ik geen bijwerkingen heb..Ik was de 1e week/ 2 weken misselijk en maag en darm klachten. Ook kon ik slecht slapen. Ik voelde me regelmatig gehaast of zenuwachtig. Zijn allemaal bijwerkingen. Het was na die 2 weken wel allemaal een stuk minder maar het bleef toch een beetje aanwezig.
Bofkont!Dan heb ik geluk dat ik geen bijwerkingen heb..![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je eerste post is dat je benzo's slikt om te slapen en dat je moet afbouwen en je tweede post op dezelfde dag is dat je al gestopt bent met benzo's en nu welbutrin slikt. Ben je nu wel of niet al gestopt met benzo's?Hey bedankt voor jou reactie..
Ik heb in een ander afkickliniek mijn benzo's laten afbouwen..ten eerste zie je kei veel af van de afkick..
Ten tweede ik heb het gevoel dat ik nu vele beter slaap als zonder benzo's..
Ten 3 de ik word meer wakker zonder benzo's en moet kei lang wachte voor ik in slaap val..ik had in die andere kliniek nestrolan gekregen dat dikke rotzooi is als vervanging..zonder medicatie sliep ik heel slecht..nee gebruikte speed om mij gelukkige te voele en meer energie benzo's was voor te kunne slape op speed omdat ik graag toch mijn rust had..en ik heb sinds kort ander medicatie gekrege wellbutrin en voel mij vele beter nu meer energie enz..
Heb toch niet geschreven dat ik gestopt ben met lormetazepam..neem wellbutrin bij voor meer energie te krijge..Ik snap je verhaal niet helemaal. Je eerste post is dat je benzo's slikt om te slapen en dat je moet afbouwen en je tweede post op dezelfde dag is dat je al gestopt bent met benzo's en nu welbutrin slikt. Ben je nu wel of niet al gestopt met benzo's?
Wat is dit dan?Heb toch niet geschreven dat ik gestopt ben met lormetazepam..neem wellbutrin bij voor meer energie te krijge..
Ik heb in een ander afkickliniek mijn benzo's laten afbouwen..
Maar ik heb gevraagd vandaag om 1 pilletje en half lometazepam..hoop dat ik er geen spijt van gaan krijge..Heb toch niet geschreven dat ik gestopt ben met lormetazepam..neem wellbutrin bij voor meer energie te krijge..
Dus volgens jou ga ik me beter voelen zonder benzo's..maar ik weet nu al dat ik bijna ga slape zonder benzo's..weinig slaap is nog vermoeider in de dag..en mijn benzo's zijn idd afgebouwd geweest maar ben er terug met begonne maande gelede..Wat is dit dan?
Anyway, nu ga je dus weer een ander middel gebruiken om de vermoeidheid door de benzo's mee te counteren? Zo blijf je wel in een viceuze cirkel hangen van afhankelijk zijn van drugs/medicatie.
Ja ik ben afgekickt geweest van mijn benzo's maar terug hervallen..dus gebruik al sinds tijden terug mijn benzo's..Nee, waarom zei je dan in die tweede post: "Ik heb in een ander afkickliniek mijn benzo's laten afbouwen.." Je zegt dus dat je het af hebt laten bouwen en tegelijk niet. Ik snap nog steeds niks van je verhaal. Maargoed, laat maar.
Je zult je uiteindelijk het beste voelen zonder enige medicatie of drugs te moeten gebruiken ja. Alleen kan dat wel even duren voor je daar resultaat van hebt. Geloof jij echt dat al die troep je beter gaat laten voelen?
Waarom stoppe met wellbutrin..voel mij stukke beter nu..Onderschat ook niet de potentiële valkuil die benzo's kunnen zijn voor terugvallen met speed .
Heb ik omlangs gehad , daar ik vroeger benzo's en speed samen nam... als ik nu terugval in benzo's is er ndikke kans dat ik ook pep ga halen.
Zou zowizo opteren voor de benzo's af te kicken en op termijn ook je trazolan (nestrolan) en wellbutrin.
Een leven zonder medicatie en pep is zowizo een veel beter leven.
Oh dat kon ik er echt totaal niet uit opmaken.Ja ik ben afgekickt geweest van mijn benzo's maar terug hervallen..dus gebruik al sinds tijden terug mijn benzo's..
Ja omdat ik met mijn benzo's veel beter slaap en in slaapval enz..maar heb lormetezepam late afbouwen van 2 per dag na onder halve..das toch al en stap in de goede richting gezet..maar helemaal late afbouwen zie ik niet zitten..Oh dat kon ik er echt totaal niet uit opmaken.
Maargoed. Nu je geen speed meer gebruikt, waarom zou je nog elke dag benzo's willen blijven slikken? Het leven is nuchter echt veel beter hoor. Afhankelijk van troep zijn om te functioneren is leven als een slaaf. Het heet niet voor niets verslaving.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."