#1
Is ook wel een beetje tolerantie dat Phenibut saai wordt op zichzelf, GABA gerelateerde middelen bouwen zeer snel tolerantie op en je gebruikt 3 verschillende GABA agonisten. Persoonlijk vind ik Phenibut ook nog leuker wanneer gecombineerd met andere drugs, in combinatie met psychedelica schiet de euforie voor mij door het plafon. De combinatie met stimulanten is zoals je al gemerkt hebt ook erg recreatief.Het is zulk raar spul, zonder de dexamfetamine vind ik het spul gewoon enorm saai en zou het dan ook niet meer gebruiken :l
En toch raad ik het combineren van Phenibut met andere middelen af omdat je jezelf hiermee nog verder conditioneert en afhankelijk maakt. Op Reddit zijn er ook veel mensen die aangeven psychedelica enkel nog in combinatie met Phenibut en benzodiazepines gebruiken. Uiteindelijk komt het er op neer dat iedere keer dat ze drugs gebruiken het standaard gecombineerd wordt met een nog sterker verslavend rustgevend middel. En zodra de gevolgen merkbaar worden dit wederom wordt opgevolgd met een sterker verslavend rustgevend middel.
De gevolgen van het combineren van benzodiazepines en Phenibut zijn vooral lange termijn en mensen kunnen hier niet zo goed bij stil staan. Ik maak sporadisch, om de 4 maanden wel eens een uitzondering maar gebruik Phenibut verder enkel op zichzelf.
Als je 3 gram Phenibut neemt kan ik je garanderen dat het een zeer euforisch, rustgevend middel en een niet saai middel is. Verslaving kruipt er langzaam (vaak over de jaren) in en als je zelf drugs onderschat en als saai bestempeld zal je lichaam er ondertussen wel zeer geleidelijk aan wennen.
Er zijn genoeg verhalen van mensen die het zo ver laten komen dat ze 5 gram+ per dag consumeren voordat ze volledig gek worden, ik hoop dat dit realisatie moment voor jou iets eerder komt. :')ik hoop echt dat ik me weer ZO enorm kut ga voelen tot dat punt van 'realisatie', dat ik weer zo bang word van m'n eigen keuze's dat ik tijdens de crash het spul weg flikker :l
Wellicht is mijn reactie iets overbezorgd, ik weet niet of je schema van 3 dagen uitzondering of de regel is. Het is echter dat je momenteel 4 sterk verslavende middelen frequent door elkaar gebruikt, je aangeeft ook aan dat je veel onrust ervaart en: "Nu weet ik hoe dat kan voelen, alleen het weten is blijkbaar al genoeg reden om je leven maar weg te gooien".
Cocaïne is voor de meeste mensen onbetaalbaar om te misbruiken en zelfs wanneer je jezelf volledig verliest kom je snel de man met de ijzeren hamer tegen en is de afkick ('zeer') kort en relatief goed te overzien. Als jij van benzodiazepines en Phenibut moet afkicken zal dit een volledig ander verhaal wezen en zal het een hel wezen die je nooit zult vergeten.
Ik blijf er bij dat de Phenibut er bij teveel van het goede is aangezien je er waarschijnlijk toch niet vanaf gaat blijven. Ondanks mijn gezeik bedoel ik het wel goed, je kunt gewoon beter te voorzichtig dan gemakzuchtig wezen met zulk soort dingen. Laat vooral nog weten hoe het vordert voor je.