Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk verlies mezelf en ik 'ken' mezelf nog niet eens.. probeer me alsjeblieft te helpen

Ik verlies mezelf en ik 'ken' mezelf nog niet eens.. probeer me alsjeblieft te helpen

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Practuna zei:
Het is zulk raar spul, zonder de dexamfetamine vind ik het spul gewoon enorm saai en zou het dan ook niet meer gebruiken :l
Klik om te vergroten...
Is ook wel een beetje tolerantie dat Phenibut saai wordt op zichzelf, GABA gerelateerde middelen bouwen zeer snel tolerantie op en je gebruikt 3 verschillende GABA agonisten. Persoonlijk vind ik Phenibut ook nog leuker wanneer gecombineerd met andere drugs, in combinatie met psychedelica schiet de euforie voor mij door het plafon. De combinatie met stimulanten is zoals je al gemerkt hebt ook erg recreatief.

En toch raad ik het combineren van Phenibut met andere middelen af omdat je jezelf hiermee nog verder conditioneert en afhankelijk maakt. Op Reddit zijn er ook veel mensen die aangeven psychedelica enkel nog in combinatie met Phenibut en benzodiazepines gebruiken. Uiteindelijk komt het er op neer dat iedere keer dat ze drugs gebruiken het standaard gecombineerd wordt met een nog sterker verslavend rustgevend middel. En zodra de gevolgen merkbaar worden dit wederom wordt opgevolgd met een sterker verslavend rustgevend middel.
De gevolgen van het combineren van benzodiazepines en Phenibut zijn vooral lange termijn en mensen kunnen hier niet zo goed bij stil staan. Ik maak sporadisch, om de 4 maanden wel eens een uitzondering maar gebruik Phenibut verder enkel op zichzelf.

Als je 3 gram Phenibut neemt kan ik je garanderen dat het een zeer euforisch, rustgevend middel en een niet saai middel is. Verslaving kruipt er langzaam (vaak over de jaren) in en als je zelf drugs onderschat en als saai bestempeld zal je lichaam er ondertussen wel zeer geleidelijk aan wennen.

Practuna zei:
ik hoop echt dat ik me weer ZO enorm kut ga voelen tot dat punt van 'realisatie', dat ik weer zo bang word van m'n eigen keuze's dat ik tijdens de crash het spul weg flikker :l
Klik om te vergroten...
Er zijn genoeg verhalen van mensen die het zo ver laten komen dat ze 5 gram+ per dag consumeren voordat ze volledig gek worden, ik hoop dat dit realisatie moment voor jou iets eerder komt. :')

Wellicht is mijn reactie iets overbezorgd, ik weet niet of je schema van 3 dagen uitzondering of de regel is. Het is echter dat je momenteel 4 sterk verslavende middelen frequent door elkaar gebruikt, je aangeeft ook aan dat je veel onrust ervaart en: "Nu weet ik hoe dat kan voelen, alleen het weten is blijkbaar al genoeg reden om je leven maar weg te gooien".
Cocaïne is voor de meeste mensen onbetaalbaar om te misbruiken en zelfs wanneer je jezelf volledig verliest kom je snel de man met de ijzeren hamer tegen en is de afkick ('zeer') kort en relatief goed te overzien. Als jij van benzodiazepines en Phenibut moet afkicken zal dit een volledig ander verhaal wezen en zal het een hel wezen die je nooit zult vergeten.

Ik blijf er bij dat de Phenibut er bij teveel van het goede is aangezien je er waarschijnlijk toch niet vanaf gaat blijven. Ondanks mijn gezeik bedoel ik het wel goed, je kunt gewoon beter te voorzichtig dan gemakzuchtig wezen met zulk soort dingen. Laat vooral nog weten hoe het vordert voor je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik nog steeds facking dom bezig en ben nu echt bang voor de afkickverschijnselen van vooral de Phenibut :l
Ik slik al een jaar 3x10mg Tranxene tegen angst (maar doet volgens mij geen fuck) en 2x20mg Temazepam voor slapen (werkt wel) Die 40mg Temazepam heb ik de laatste 2 weken verlaagd naar 20mg met 'succes' zonder psyghiater in te lichten zodat ik natuurlijk daarvan wat extra's in huis heb..
Verder slik ik nu een aantal maanden 5x5mg Dexamfetamine met een 6e dosering als dat nodig is, (afgesproken met psyghiater.)
Nu zit ik de laatste weken die dex pilletjes zoveel mogelijk op te sparen, 5x2,5mg, die dosering zou ik volgens mij echt wat aan hebben als ik dat aan zou houden.. maar ik spaar ze dus op zodat ik in het weekend een dag 'lekker los' kan gaan, waardoor alleen maar telkens de tolerantie weer omhoog gaat en ik weer een paar dagen na die kleine Dex binge met een 'blah' gevoel zit..

Nu heb ik ook nog eens Phenibut besteld en heb dat 3 dagen achter elkaar aan gebruikt terwijl ik weet dat dat FUCKING gevaarlijk voor mij is (vooral ook met nog een dex binge erbij..)

Het is zo moeilijk om er mee te kappen! Ik wil niet kappen met die dex maar weet dat ik er uiteindelijk helemaal stuk van ga, en al helemaal als ik er Phenibut bij gebruik :(
Ik wil stoppen maar ook weer niet, mijn gedrag word steeds impulsiever want de high's zijn 'niet lang genoeg' meer.. en ik ben bezig met therapie voor autisme.. ben mezelf constant in de nesten aan het werken en het word steeds moeilijker om er een einde aan te maken. Ik ben zo bang voor de gevolgen en wil het liefst een revolver met 1 kogel in m'n bezit hebben om te gaan 'russisch roulette' met mezelf om de gevolgen te vermijden (die revolver wil ik eigenlijk al sinds 1e klas.)

Weet geen raad meer, ik weet wat ik moet doen maar heb de moed er gewoon niet voor, ben gewoon al zo ver heen, terwijl ik weet dat het alleen maar erger en erger kan worden als ik zo door ga!

Dit is wat ik de laatste dagen ingenomen heb, exclusief de Tranxene die ik altijd om 9:00, 14:00 en 19:00:

01-09-2017:
9:00 -Dex 2,5mg
10:15 -Phenibut 340/400mg
11:15 -Dex 2,5mg + koffie
15:00 -Phenibut 450/500mg
17:00 -Dex 2,5mg



02-09-2017:
8:00 -Phenibut 600mg
11:00 -Dex 7,5mg
13:00 - Dex 7,5mg
14:00 -Phenibut 600mg
15:00 -Dex 7,5mg
16:00 -Dex 1,25mg
17:00 -Dex 10mg
17:15 -Phenibut 500mg
19:00 -Dex 5mg
21:00 -Phenibut 600mg + Dex 2,5mg
22:30 -Dex 1,25mg


03-09-2017:
9:15 -Phenibut 1500mg
11:40 -Dex 10mg
15:30 -Phenibut 500mg

:((

Ik weet dat het zo dom is en dat ik er ENORM veel spijt van ga krijgen zodra de afkickverschijnselen van de Phenibut en dat 'kutte maar nog wel handelbare gevoel' van de dex binge komt. Ga er vanuit dat de Phenibut afkickverschijnselen/kater pas echt enorm klote worden na anderhalve dag of misschien zelfs na 2 dagen pas aangezien Phenibut zo lang na werkt en ik gisteren nogal snel achter elkaar aan phenibut heb ge redosed..

Ik heb Autisme, dat weet ik sinds een jaar pas, eerst dacht ik altijd sociale fobie te hebben gehad en heb daar ook meerdere keren cgt en andere therapiën voor gevold. Heb sinds 1e klas ENORM last van sociale angst en spanning en depressieve gedachten, heb één keer in een verslavingskliniek gewoond voor een een jaar lang.. en heb daarna nog 4 daagse dag behandeling voor verslaving gehad bij Dimence.. alleen dat was voor softdrugs, waar ik nu mee speel is harddrugs (nog leuker, jeueujjjhhh.)

Ik durf niet meer echt actie te onder nemen! Ik heb al zoveel a4tjes vol geschreven over m'n gedachten, gevoelens en gedrag, probeer mezelf telkens duidelijk te maken dat wat ik doe enorm slecht gaat aflopen, dat ik dit echt niet wil. Ook heb ik wel vaker alle negative en positieve dingen op een rij geschreven. Wanneer ik schrijf ben ik natuurlijk wel onder invloed dus ja.. makkelijk om van alles op papier te zetten om jezelf 'over te halen om te stoppen' op die momenten, ben nu ook wel een beetje klaar met dat schrijven.

Weet geen raad meer, alles is chaos en ik blijf tegen iedereen zeggen dat het goed gaat.. dat zeg ik ook tegen mezelf wanneer ik weer wat 'nuchter' ben, verslaafden weten wel waar ik het over heb neem ik aan :l
Ik zit voor mijn gevoel echt klem tussen verschillende persoonlijkheden, zo voelt het steeds meer aan, ik wil niet zwaaaar depressief en/of erger nog, psychotisch raken ofzo :(


MVG,

Erwin
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms komt moed ook pas wanneer we beginnen actie te ondernemen Erwin. Maar ik begrijp (denk ik deels) waarom het toch zo moeilijk is/lijkt. In je hoofd stel je de situatie voor en zie je alle potentiële valkuilen. Daarom dan toch maar de "safe" optie van drugs.

Ten eerste goed nieuws: je kunt jezelf niet verliezen. :confused:mile: Dat is dus al een zorg minder. Ten tweede: moed ontwikkel je. Wees niet te streng voor jezelf door te eisen dat je immense moed bij elkaar moet rapen om je moeilijkheden te overkomen. Begin voorzichtig en zet kleine stapjes. Bouw je vertrouwen langzaam op door kleine dingen te ondernemen en je zult steeds meer moed in jezelf vinden, waardoor je grotere dingen aankan. Ten derde: als je het gevoel hebt tussen persoonlijkheden in te zitten, zal het je goed doen om meer in je lichaam te gaan zitten. Sporten, fietsen, yoga, meditatie, mindfulness. Dit laat je allemaal bewuster in je lijf zijn. Je moet uit je hoofd, uit overmatig denken komen. Je kunt echt versteld staan hoe snel dit je rustiger en stabieler maakt. Een kwartiertje yoga per dag bijvoorbeeld. Zoek een paar standaard oefeningen uit en voer ze uit. Hoe goed je vorm is, maakt niet echt uit. Het gaat erom dat je in je lichaam gaat zitten. Doe elke beweging langzaam en bewust. Dit zal je ademhaling rustiger en dieper maken, waardoor de angst verdwijnt en je weer kunt relativeren.

Hopelijk helpt dit je wat. Ik weet hoe erg de hel van overmatig denken en sociale angst kan zijn.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Soms komt moed ook pas wanneer we beginnen actie te ondernemen Erwin. Maar ik begrijp (denk ik deels) waarom het toch zo moeilijk is/lijkt. In je hoofd stel je de situatie voor en zie je alle potentiële valkuilen. Daarom dan toch maar de "safe" optie van drugs.

Ten eerste goed nieuws: je kunt jezelf niet verliezen. :confused:mile: Dat is dus al een zorg minder. Ten tweede: moed ontwikkel je. Wees niet te streng voor jezelf door te eisen dat je immense moed bij elkaar moet rapen om je moeilijkheden te overkomen. Wees minder streng voor jezelf en zet kleine stapjes. Bouw je vertrouwen langzaam op door kleine dingen te ondernemen en je zult steeds meer moed in jezelf vinden, waardoor je grotere dingen aankan. Ten derde: als je het gevoel hebt tussen persoonlijkheden in te zitten, zal het je goed doen om meer in je lichaam te gaan zitten. Sporten, fietsen, yoga, meditatie, mindfulness. Allen laat het je bewuster in je lijf zijn. Je moet uit je hoofd, uit overmatig denken komen. Je kunt echt versteld staan hoe snel dit je rustiger en stabieler maakt. Een kwartiertje yoga per dag bijvoorbeeld. Zoek een paar standaard oefeningen uit en voer ze uit. Hoe goed je vorm is, maakt niet echt uit. Het gaat erom dat je in je lichaam gaat zitten. Dit zal je ademhaling rustiger en dieper maken, waardoor de angst verdwijnt en je weer kunt relativeren.

Hopelijk helpt dit je wat. Ik weet hoe erg die hel van overmatig denken en sociale angst kan zijn.
Klik om te vergroten...

Bedankt dat je mijn verhaal leest en me echt probeert te helpen dat waardeer ik zeker. Ik weet dat ik eigenlijk de enige ben die mezelf kan helpen en dat is het hopeloze gevoel juist.

Want op de lange termijn wil ik natuurlijk voor mezelf kiezen, wil mezelf kunnen zijn maar het leren daarvan is moeilijker gemaakt dankzij de 'hulp' van iemand die mij de mogelijkheid gaf om aan die zware chemische shit te komen, die gast had mij lekker meegesleept in zijn coke verslaving, hij speelde met mijn hoofd, hij wist hoe hij mij over kon halen, ik was al bijna m'n hele leven benieuwd naar dat gevoel. Nu weet ik hoe dat kan voelen, alleen het weten is blijkbaar al genoeg reden om je leven maar weg te gooien :l
Wanneer ik onder invloed ben voel ik me eigenlijk goed en klote, wanneer ik soort van 'nuchter' ben verveel ik mij, ben constant ontevreden met wat ik heb, niet vaak zin meer in muziek maken of luisteren, voel me de hele tijd schuldig en egoïstisch en de redenen voor die gevoelens kom ik gewoon maar niet achter, kan m'n vingers er niet op krijgen.

Nu ben ik nog high, maar het is het ook niet waard.. anders zou ik nu niet constant aan verslaving denken, hoe kut alles wel niet is en dit forum vol kalken met allerlei zinnen die op het zelfde neer komen denk ik.
Ik voel me half dronken en opgefokt, heel vaag. Nu houd ik maar op want ik ga eindeloos door. Ik ben me er van bewust dat dit nutteloos is en voel me erg dom. Ik lees alles wel weer even door wanneer ik niet vaag in m'n hoofd meer ben -_-
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."