#1
Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je inmiddels al geholpen wordt door Verlagingszorg? Xanax afbouwen zou ik idd onder begeleiding doen, evt in detox gaan. Als er niet meteen plek is in een kliniek, zoek dan eerst eens verder naar een kliniek die geen lange wachttijden heeft. Anders kan je huisarts je misschien helpen met een afbouwschema.
Xanax is een kortdurend middel. Daarom is het niet slim om maar 1x per dag een dosis te nemen, want dan krijg je tussendoor allemaal ontwenningsverschijnselen. Je kunt beter de dosis die je eens per dag innam in vieren splitsen (ochtend, middag,avond, nacht) en dan elke week de dosis een beetje afbouwen. Overstappen op een langwerkende Benzo om af te bouwen is soms ook een optie, maar overleg dat met je arts
Xanax cold turkey is écht een hel. Gevaarlijk trouwens ook. Helemaal als je het ook nog combineerde met andere middelen en in een stressvolle fase zit.
Maar goed, voor jou is deze info misschien al niet meer zo relevant? Is het je gelukt om te stoppen met de xanax enzo en dat je goede hulp krijgt bij al je issues
Xanax is een kortdurend middel. Daarom is het niet slim om maar 1x per dag een dosis te nemen, want dan krijg je tussendoor allemaal ontwenningsverschijnselen. Je kunt beter de dosis die je eens per dag innam in vieren splitsen (ochtend, middag,avond, nacht) en dan elke week de dosis een beetje afbouwen. Overstappen op een langwerkende Benzo om af te bouwen is soms ook een optie, maar overleg dat met je arts
Xanax cold turkey is écht een hel. Gevaarlijk trouwens ook. Helemaal als je het ook nog combineerde met andere middelen en in een stressvolle fase zit.
Maar goed, voor jou is deze info misschien al niet meer zo relevant? Is het je gelukt om te stoppen met de xanax enzo en dat je goede hulp krijgt bij al je issues