Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met blowen

Gestopt met blowen

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu al bijna 2 weken gestopt met blowen :)

het begon sinds me 15de weleens geprobeert
rond me 16de afentoe met vrienden alles was grappig leuk enzo
toen ik 17 was en begon te werken begon ik dagelijks te blowen alleen of en met vrienden
Januari 2018 samen met vrienden een maand gestopt en afgesproken het alleen in het weekend te doen op me 18de verjaardag weer begonnen en vanaf eind maart begon ik weer dagelijks te blowen
tot ik pas geleden na begon te denken waar ben ik eigelijk mee bezig wat ga
ik in me leven bereiken als ik zo door ga niks!
dus heb er vrijdag een punt achter gezet de week ervoor gestopt met dagelijks gebruik , dus nu ongeveer bijna 2 weken gestopt ben echt helemaal klaar met blowen! het is troep en je leven gaat er zwaar door achteruit
merk dat ik heel negatief werdt en begon te denken en werdt een beetje down na een tijd laaste tijd van me blowperiode
en leefde elke dag in het zelfde circeltje
Coffeeshop en blowen en soms na vrienden wat ook steeds minder werdt

de nadelen waren gewoon veel meer dan de voordelen en de voordelen begonnen steeds meer weg te zakken dus minder te worden

ook contact met andere begon steeds moeilijker te worden en contact met onbekende werdt helemaal moeilijk begon heel onzeker te worden en niet echt meer sociaal
terwijl ik dat sowieso niet erg was
is het praten met andere sociaal zijn en onzeker zijn veel erger geworden

ik ben er klaar mee heb het gehad
en ga me nu focussen op me toekomst!
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bas zei:
En wat kan het dan een opluchting zijn als je er al een tijdje helemaal klaar mee bent. Knap dat je die knop zomaar hebt omgezet en stopte!

Je geheugen en grammatica is er nou trouwens niet echt bepaald op voorruit gegaan door het blowen. Want ik zie meerdere keren werd met -dt staan. Just saying ...
Klik om te vergroten...

Jaa ben er gewoon helemaal klaar mee elke dag het zelfde wil verder met me leven en op de goeie en positieve dingen focussen

jaa helaas me school niet afgemaakt
ben wel van plan om binnenkort terug naar school te gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."