Ik denk dat zijn problemen niets met wiet te maken hebben. Tenminste niet de kern, en de rest ook niet eigenlijk. Je topic titel en de dingen die je zegt zeggen meer over jou en je verwachtingen van een vriendschap.
Kijken zonder eigen irritaties en teleurstellingen geven misschien een helder zicht.
Je krijgt toch advies? Misschien niet een antwoord wat je had verwacht.Ja wat dacht ik ook, advies vragen op een drugsforum...sorry beste mensen ik zit verkeerd
Volgens mij wil hij gewoon een bevestiging dat het aan de wiet ligt.
Zelf vind ik het verschrikkelijk, mensen die van je verlangen dat je altijd binnen de minuut reageert.
Dus oordeel lekker over jezelf, en val mij niet lastig met je aannames betreffende afgestompt karakter en psychische problemen.
Daarnaast ken je me niet en daar ben ik blij mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."