#1
Misschien krijg je meer reacties in het juiste forum, probeer het eens bij https://drugsforum.nl/forums/opiaten.19/
Van methadon afkicken dat is eigenlijk niet te doen. Je bent langdurig erg ziek als je ermee stopt. En nu sta je bij 40 mg en het afbouwen lukt niet. Hoe wil je dan op 0 komen? Je onderschat hoe erg lichamelijk verslavend methadon is. Als je niet verder kunt afbouwen dan 40 mg, dan zal ik in de kliniek overstappen naar suboxone en deze langzaam afbouwen. Zonder verslavingszorg kom je dan niet verder. Ik heb thuis afgebouwd van 200 mg naar 40 mg. De overstap naar suboxone in de kliniek liep goed. Maar je moet al behoorlijk afkickverschijnsel hebben. Anders gaat het mis. Maar suboxone is helaas niets voor mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."