#1
Uit eigen ervaring weet ik dat het lang kan duren voordat je lichaam "opnieuw leert" om te slapen.Sinds 5 weken ben ik helemaal gestopt met speedgebruik (na zo’n 1,5 jaar meerdere malen per week gebruikt te hebben).
Ik voel me lichamelijk en geestelijk echt heel veel sterker. Ik merk goed de voordelen van geen speedgebruik meer. Er is wel 1 ding waar ik tegenaan loop. En dat is mijn slechte slapen. Ik ben nooit een goede slaper geweest. Door de speed was ik soms zo uitgeput dat ik daarna wel echt goed en lekker kon doorslapen. Sinds ik gestopt ben ik het slapen weer waardeloos.
Ik word 3 a 4 keer per nacht wakker en blijf dan ook gerust een uur wakker liggen. Heel vervelend. Is dit herkenbaar voor iemand? En hoe lang duurde dat eer het over ging?
Geef het tijd, hou vol.
Uiteindelijk krijg je een normale slaapritme.
Wanneer weet ik niet want elk persoon, situatie ect ect is anders.