#1
Hmmm mmmm. Ik denk eerder dat de reden was dat we elkaar allemaal op zaten te stoken. Hmm jaa, hahafor no damn reason.
Wie had het over tijdelijk? Opgestaan is plek vergaan. :PIk zat ook in een ontzettend leuke groepsapp waarin drugs, met name pep, onderwerp vd dag waren en daar ben ik ook tijdelijk uitgestapt.
Nee joke, het gaat vast wel goed komen met je. En je weet dat we dit uiteraard moeten vieren, als alles weer goed is!