Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd

Verslaafd

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
OverdriveO zei:
for no damn reason.
Klik om te vergroten...
Hmmm mmmm. Ik denk eerder dat de reden was dat we elkaar allemaal op zaten te stoken. Hmm jaa, haha
OverdriveO zei:
Ik zat ook in een ontzettend leuke groepsapp waarin drugs, met name pep, onderwerp vd dag waren en daar ben ik ook tijdelijk uitgestapt.
Klik om te vergroten...
Wie had het over tijdelijk? Opgestaan is plek vergaan. :P

Nee joke, het gaat vast wel goed komen met je. En je weet dat we dit uiteraard moeten vieren, als alles weer goed is! :snowflake:
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaaaa we zaten elkaar heerlijk op te stoken maar uiteindelijk was het for no damn reason :tongueout:
Ik heb er ook vertrouwen in dat ik nu langere tijd zonder kan. En het is niet dat ik hierna weer volle bak grammen ga rammen, maar het doel is alleen op feesten gebruiken die ik eens in de 4 maand ongeveer heb.
Ook jouw doel zo ongeveer toch? @Bas
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
OverdriveO zei:
volle bak grammen ga rammen,
Klik om te vergroten...
Je weet wat ik bedoel, hier gaat het dus al fout bij die gedachte. :P

Betreft financieel pak ik maar 1 feest per maand, ik wil om de maand afwisselen met drugs, dus:
- maand 1 een festival met drugs
- maand 2 een festivals zonder drugs
- maand 3 een festival met drugs

Hoe en wat betreft thuis gebruik, ga ik niks over plannen.Meestal zijn het onverwachtse momenten en daarom zijn die juist zeer leuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."