#1
Dag mensen,
Ik gebruikte tot voorheen zo goed als dagelijks. Ik rookte ook best grote hoeveelheden, ongeveer een half gram per dag. Dit deed ik voor ongeveer 4-5 maanden. Ongeveer een week terug ben ik volledig gestopt met gebruiken.
Ontwenningsverschijnselen die ik merk:
- Hevig concentratieverlies
- Trillen
- Zeer sterke stemmingswisselingen
- Zwaar geheugen verlies
- Paranoia
- Slecht kunnen slapen
- Buikpijn, hoofdpijn
- Het gevoel dat ik mijn lichaam niet meer onder controle heb
- Niet mezelf zijn bij mensen die ik goed ken
- Angst in vele vormen
- Niet kunnen plannen
Ik heb er zelf voor gekozen om volledig in een keer af te kicken, ik schrok simpelweg van mijn levensstijl.
Nu heb ik enkele vragen aan jullie:
Zijn er mensen die tips hebben voor mij om af te kicken? (Behalve dan, rook weer een beetje en bouw het af, wat dat is geen optie)
Zijn de ontwenningsverschijnselen allemaal af te leiden uit wietverslaving?
En mijn belangrijkste vraag eigenlijk, hoe lang duren de ontwenningsverschijnselen ongeveer? En op welk punt weet ik dat het niet meer erger zal worden? Een indicatie zou al mooi zijn.
Alvast bedankt!
J.
Ik gebruikte tot voorheen zo goed als dagelijks. Ik rookte ook best grote hoeveelheden, ongeveer een half gram per dag. Dit deed ik voor ongeveer 4-5 maanden. Ongeveer een week terug ben ik volledig gestopt met gebruiken.
Ontwenningsverschijnselen die ik merk:
- Hevig concentratieverlies
- Trillen
- Zeer sterke stemmingswisselingen
- Zwaar geheugen verlies
- Paranoia
- Slecht kunnen slapen
- Buikpijn, hoofdpijn
- Het gevoel dat ik mijn lichaam niet meer onder controle heb
- Niet mezelf zijn bij mensen die ik goed ken
- Angst in vele vormen
- Niet kunnen plannen
Ik heb er zelf voor gekozen om volledig in een keer af te kicken, ik schrok simpelweg van mijn levensstijl.
Nu heb ik enkele vragen aan jullie:
Zijn er mensen die tips hebben voor mij om af te kicken? (Behalve dan, rook weer een beetje en bouw het af, wat dat is geen optie)
Zijn de ontwenningsverschijnselen allemaal af te leiden uit wietverslaving?
En mijn belangrijkste vraag eigenlijk, hoe lang duren de ontwenningsverschijnselen ongeveer? En op welk punt weet ik dat het niet meer erger zal worden? Een indicatie zou al mooi zijn.
Alvast bedankt!
J.