Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, Ik gebruikte tot voorheen zo goed als dagelijks. Ik rookte ook best grote hoeveelheden, ongeveer een half gram per dag. Dit deed ik voor ongeveer 4-5 maanden. Ongeveer een week terug ben ik volledig gestopt met gebruiken. Ontwenningsverschijnselen die ik merk: - Hevig concentratieverlies - Trillen - Zeer sterke stemmingswisselingen - Zwaar geheugen verlies - Paranoia - Slecht kunnen slapen - Buikpijn, hoofdpijn - Het gevoel dat ik mijn lichaam niet meer onder controle heb - Niet mezelf zijn bij mensen die ik goed ken - Angst in vele vormen - Niet kunnen plannen Ik heb er zelf voor gekozen om volledig in een keer af te kicken, ik schrok simpelweg van mijn levensstijl. Nu heb ik enkele vragen aan jullie: Zijn er mensen die tips hebben voor mij om af te kicken? (Behalve dan, rook weer een beetje en bouw het af, wat dat is geen optie) Zijn de ontwenningsverschijnselen allemaal af te leiden uit wietverslaving? En mijn belangrijkste vraag eigenlijk, hoe lang duren de ontwenningsverschijnselen ongeveer? En op welk punt weet ik dat het niet meer erger zal worden? Een indicatie zou al mooi zijn. Alvast bedankt! J."
"Thanks voor je reactie mandragora! Ik ben inderdaad al mijn leven aan het 'beteren', ik heb tegen vrienden gezegd dat ik niet meer ga blowen, ben inderdaad gaan sporten en gezonder gaan eten. Het is alleen lastig om mijn leven echt drastisch te veranderen, aangezien veel mensen waar ik mee om ga nog steeds blowen. De verandering zal niet van de een op de andere dag gaan.. Ik heb wel nog steeds een soort druk achter mijn ogen, een soort rare vorm van hoofdpijn die maar niet weg wil gaan. En het vreemde vind ik is dat ik me óf heel goed voel, óf heel slecht voel. Ook heb ik dat ik heel erg beïnvloedbaar ben door de stoffen die ik tot me neem, daarom drink ik ook voorlopig geen alcohol meer. Nog een vraagje aan jou: hoe lang duurde het bij jou ongeveer voordat je je beter voelde? Was dat direct nadat je stopte? Of heb je wel nog enkele dagen/weken je naar gevoeld? Ik denk ook dat dat erg sterk verschilt per persoon. Erg bedankt in ieder geval voor je positieve reactie!"