Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLichte onthoudingsverschijnselen van ghb

Lichte onthoudingsverschijnselen van ghb

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van ghb heb ik gelukkig geen verstand.. Maar om je vraag te beantwoorden: als jij jezelf al afvraagt of je een probleem hebt met een drug dan is dat vaak ook zo.
Hoe je dit op moet lossen kunnen ervaringsdeskundigen je beter vertellen. Die zijn hier ook en zullen vast wel reageren.
Veel sterkte!
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo beste mensen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik gebruik nu zo'n 4 maanden ghb met lange tussenpauzes. De laatste 4 weken heb ik 1 tussenpauzes gehad van 1 dag. Ik neem ongeveer 2,5 ml per 2 uur. Nu begin ik ook snachts wakker te worden met prikkels onder mijn huid en terwijl ik me doodmoe voel, maar niet echt in slaap val. Ik besluit dan mijn slaapmiddel zopiclon te nemen. Ik heb ook mirtazipine, maar ik heb vernomen dat dat tijdens ghb niet echt goed is. Ik wil absoluut niet verslaafd raken, maar ik merk dat ik dat stadium inmiddels ben gepasseerd. Om van dat rotgevoel af te komen als ik wakker word probeer ik eerst een zopiclon en probeer ik zo lang mogelijk te wachten tot ik een dosis ghb neem, en als ik om 8 uur wakker word, neem ik dus rond 11 uur (vandaag) een dosis van 1 ml omdat ik zo snel mogelijk wil afkicken. Dat werkt vervolgens niet, dus om 12 uur beslis ik het gelijk wat groter aan te pakken om vervolgens de rest van de dag mijzelf te beloven zo hard mogelijk voor mezelf te zijn. Ik neem er dus 2,5 ml bij. Hiervan word ik na een half uur gelijk rustig en moe. Mijn ogen vallen bijna dicht en van activiteit is weinig meer van over zoals in het begin van mijn ghb gebruik. Mensen, mijn vraag is, ben ik ver heen? Heb ik medicatie nodig en hulp of kan ik dit als ik streng voor mezelf ben, zonder levensgevaar thuis snel afkicken? Ik heb geen verhoogde hartslag, het enige waar ik echt last van heb zijn die onderhuidse prikkels en de craving naar ghb, puur omdat ik weet dat het daarmee opgelost wordt. Alvast bedankt! Oh by the way... Hierna gebruik ik never van mijn leven meer ghb.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Van ghb heb ik gelukkig geen verstand.. Maar om je vraag te beantwoorden: als jij jezelf al afvraagt of je een probleem hebt met een drug dan is dat vaak ook zo.
Hoe je dit op moet lossen kunnen ervaringsdeskundigen je beter vertellen. Die zijn hier ook en zullen vast wel reageren.
Veel sterkte!
Klik om te vergroten...
Ja bedankt ik hoop ook dat ik snel wat tips krijg..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lees even wat topics bij ghb daar is jou vraag nu de afgelopen week een aantal keer beantwoord!
Succes.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Genieter zei:
Lees even wat topics bij ghb daar is jou vraag nu de afgelopen week een aantal keer beantwoord!
Succes.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht, ik moet erbij zeggen dat mijn vraag specifiek gaat over mijn medicatie dat ik al heb van de huisarts samen met ghb afbouw. Deze medicatie heb ik niet voor de afbouw, maar de vraag is of ik dat ervoor kan gebruiken en of ik ook met paracetamol of ibuprofen of andere dingen die ik zonder recept kan verkrijgen mijn beginnende verslaving kan dempen. Ik wil dus proberen om geen dokter erbij te halen op dit moment, maar het doen via dit forum. Nogmaals bedankt voor je respons, met alle respect, mijn vraag is zo specifiek op mijn situatie gericht dat ik dit niet kan terugvinden in andere posts van andere mensen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik stuur je een bericht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."