#1
Hallo , paar vraagjes.
Ik ga nie terug men benzo/drug traject verleden uitleggen.
Ik ben dus nu afgekicked (lees. Ik neem 0mg aan benzo's sinds 1 week).
Alleen inderal 20mg smorgens en savonds tegen beven en hoge hartslag/bloeddruk.
Maar ik kamp nu met , laat ons zeggen anger issues.
Niet in de zin dat ik ieders neus er af bijt of iemand zou slaan (willen slaan/pijn doen wel , maar kan me inhouden mede door heel men leven vechtsport te beoefenen en weet dat dit niet hoort...)
Ik heb laatst een dagvaarding gekregen voor een overdreven snelheids overtreding (die ik niet ontken , noch goed wil praten)
Ik loop nu constant met donkere gedachten (tegenover mensen die nog nooit gewerkt hebben en pronken dat ocmw alles betaald voor hen en er nog om lachen dat enkel gekken werken , en vele andere soortgelijke situaties )en interne woede heel de dag rond.
Ik kan me inhouden en negeer de meeste conflicten of situaties waar ik eens wel verkeer zou kunnen reageren en wel men stoppen door zouden kunnen slaan.
Maar weet niet hoelang ik dit nog volhoud.
Ik ben het Belgisch systeem en regering kotsbeu.
Ik ben een hardwerkende jongeman en voel me langs veel kanten geïrriteerd door de staat.
Ik denk dat een psycholoog ofzo me niet echt goed gaat doet, ik praat immers enkel over men gevoelens met men vrouw (En julllie) , heb al eerder een psychiater gehad en die begreep me gwn ook niet.
Iemand tips of advies ?
Is dit nog altijd "part of the withdrawl" ?
Alles is welkom , ook jullie oprechte gedachte over mijn huidige gedachtengang.
![:handwaving2:]()
Ik ga nie terug men benzo/drug traject verleden uitleggen.
Ik ben dus nu afgekicked (lees. Ik neem 0mg aan benzo's sinds 1 week).
Alleen inderal 20mg smorgens en savonds tegen beven en hoge hartslag/bloeddruk.
Maar ik kamp nu met , laat ons zeggen anger issues.
Niet in de zin dat ik ieders neus er af bijt of iemand zou slaan (willen slaan/pijn doen wel , maar kan me inhouden mede door heel men leven vechtsport te beoefenen en weet dat dit niet hoort...)
Ik heb laatst een dagvaarding gekregen voor een overdreven snelheids overtreding (die ik niet ontken , noch goed wil praten)
Ik loop nu constant met donkere gedachten (tegenover mensen die nog nooit gewerkt hebben en pronken dat ocmw alles betaald voor hen en er nog om lachen dat enkel gekken werken , en vele andere soortgelijke situaties )en interne woede heel de dag rond.
Ik kan me inhouden en negeer de meeste conflicten of situaties waar ik eens wel verkeer zou kunnen reageren en wel men stoppen door zouden kunnen slaan.
Maar weet niet hoelang ik dit nog volhoud.
Ik ben het Belgisch systeem en regering kotsbeu.
Ik ben een hardwerkende jongeman en voel me langs veel kanten geïrriteerd door de staat.
Ik denk dat een psycholoog ofzo me niet echt goed gaat doet, ik praat immers enkel over men gevoelens met men vrouw (En julllie) , heb al eerder een psychiater gehad en die begreep me gwn ook niet.
Iemand tips of advies ?
Is dit nog altijd "part of the withdrawl" ?
Alles is welkom , ook jullie oprechte gedachte over mijn huidige gedachtengang.