Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou onweerstaanbare drugs

Jou onweerstaanbare drugs

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lachgas. Als ik het in huis heb gaat het op. Gun ik mezelf toch elke keer wel weer een patroontje, en dat mondt uit in de hele doos. En de volgende doos. En de volgende. Tot het op is.

Ik weet van de risico's bij grootverbruik. Het beste voor mij is om het zo min mogelijk in huis te hebben.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een eerlijkheid hierzo :)
Uppers. Maakt niet uit wat. Speed, sos, 3mmc of 6apb zijn degene waar ik dan ervaring mee heb. Speed 2x echt verslaafd aan geweest.

Bij de rest merkte ik gewoon dat ik er niet vanaf kon blijven als ik het is huis heb. Voelde ik me kut, gebruikte ik het om me weer vrolijk te maken.
Voelde ik me gewoon goed/vrolijk/neutraal pakte ik er ook gewoon naar.

Moet het gewoon niet te vaak in huis halen. Ik weet nu ondertussen dat ik van 1 middag/avond upper gebruik, dik 2 weken nodig heb om fysiek weer bij te komen.
Is voor mij genoeg motivatie om van de uppers af te blijven.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep is bij mij misschien ook nog wel een dingetje. Ik heb in mijn studietijd dexamfetamine op voorschrift gehad. Ik begon met tweemaals daags 5 mg. Ik ging als tierelier. Hele dag in de universiteitsbibliotheek en dan had ik op één dag een gigantische berg werk verzet. Vanaf halverwege het tweede jaar begon het al steeds meer te kwakkelen. De glans was eraf. Dosering omhoog. Ging goed voor even. Weer omhoog. Gaandeweg steeds meer bijwerkingen. Studeren werd een martelgang, maar ik had die troep nodig om te kunnen doen wat gedaan moest worden. Op den duur namen de bijwerkingen steeds verder toe. Waar het ooit toen ik begon echt nog euforisch was, werd ik nu steeds meer een zombie. Ik heb momenten gehad dat ik zo gefrustreerd was dat ik een rijtje pillen op mijn bureau legde en er elk kwartier dat ik me nog niet kon concentreren eentje bijnam. Uiteindelijk van de een op de andere dag die pillen de deur uitgedaan en besloten het nooit meer aan te raken.

Nu ben ik best benieuwd naar pep voor recreatief gebruik. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Ik heb ooit 30 tabletjes (totaal 150 mg) dexamfetamine genomen, maar dat was toen in combinatie met ik geloof 7,5 mg lorazepam (een enorme shitload, ik was nog jong en onbezonnen en dacht dat dat wel eens recreatief zou kunnen wezen). Ik weet er echt niks meer van, maar naar horen zeggen heb ik me goed vermaakt. Ik heb één keer flink wat pep gesnoven toen ik knetterhard stond te trippen op DOC, van een behulpzame gozer die het me aanbod met de boodschap 'dan kom je er misschien doorheen'... :sweatsmile: Ik werd er inderdaad wel weer helder van, wat maakte dat ik ondanks dat ik knetterhard tripte toch nog een paar uur lekker heb kunnen dansen, maar heb het precieze effect ervan nooit echt kunnen beoordelen, omdat er dus al flink wat DOC, alsmede phenibut, 3-MMC en keta in m'n systeem zat.

Ergens denk ik dat ik amfetamine (maakt denk ik weinig uit of het dan om dex gaat of gewone pep) gewoon voor altijd heb uitgespeeld, dat ik me er gewoon hondsberoerd van ga voelen net als toen van dexamfetamine. Echter, soms zou dat beetje extra energie of uithoudingsvermogen wel erg fijn zijn. Maar ja, van de andere kant kan ik ook denken 'het is wat het is, en als 't op is is 't op' en af en toe gewoon even gaan zitten, wat op zich ook helemaal niet verkeerd is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."