Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj verslaving

Hasj verslaving

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello leden <3

Ik ben eergisteren gestopt met het roken van Hasj. Maar merk dat ik me erg neerslachtig voel en geen eetlust heb. Ik voel me erg down. Hoe lang houdt dit aan en wat helpt mee om dit gevoel te verminderen?

Alvast bedankt toppers :grin:
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoevaak rookte je? Afleiding helpt sowieso. Ga actieve dingen doen, het liefst buiten. Sporten, klussen, of gewoon wandelen.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chillax zei:
Hoevaak rookte je? Afleiding helpt sowieso. Ga actieve dingen doen, het liefst buiten. Sporten, klussen, of gewoon wandelen.
Klik om te vergroten...
Elke dag rookte ik wel een paar jointjes. Het gaat nu gelukkig beter hoor. Rook allang nie meer dagelijks en meer met mate. Geestelijk gaat het ook beter. En idd afleiding is wel belangrijk merkte ik ook. Dankjewel voor je reactie.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed om je horen. Gewoon zo door gaan. Ik heb zelf gemerkt dat ik steeds minder voldoening haal uit cannabis naar mate ik vaker gebruik. Op een gegeven moment wordt je er alleen nog maar wat relaxed van maar de volgende dag ben je gewoon sloom.

Ik heb nog goede ervaringen bij 2x in de week gebruik. Bij meer dan dat neemt het gewenste effect sterk af.

Houd er trouwens ook rekening mee dat cannabis niet altijd een oorzaak is van negatieve gevoelens. Misschien gebruikte je juist wel om die te verdrukken. Als je dan stopt komen die weer terug en denk je dat het door het stoppen van cannabis gebruik komt, maar dat is dan dus niet zo. Blijf zo goed bezig πŸ‘
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chillax zei:
Goed om je horen. Gewoon zo door gaan. Ik heb zelf gemerkt dat ik steeds minder voldoening haal uit cannabis naar mate ik vaker gebruik. Op een gegeven moment wordt je er alleen nog maar wat relaxed van maar de volgende dag ben je gewoon sloom.

Ik heb nog goede ervaringen bij 2x in de week gebruik. Bij meer dan dat neemt het gewenste effect sterk af.

Houd er trouwens ook rekening mee dat cannabis niet altijd een oorzaak is van negatieve gevoelens. Misschien gebruikte je juist wel om die te verdrukken. Als je dan stopt komen die weer terug en denk je dat het door het stoppen van cannabis gebruik komt, maar dat is dan dus niet zo. Blijf zo goed bezig πŸ‘
Klik om te vergroten...
Ja nu zeg je even iets. Ik had het in die tijden wel lastig met dingen, maar soms tijdens het roken kwamen die negatieve gevoelens weer op. En als ik stopte kwam het harder terug, dus werd ik angstig en onrustig. Dankjewel, ben allang blij dat ik het niet elke dag doe.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mcrazy zei:
En als ik stopte kwam het harder terug, dus werd ik angstig en onrustig.
Klik om te vergroten...

En als je dan weer gaat gebruiken om die reden,kom je dus in een verslavend cirkeltje terecht.

Veel succes, doe je over een tijdje nog een update?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chillax zei:
En als je dan weer gaat gebruiken om die reden,kom je dus in een verslavend cirkeltje terecht.

Veel succes, doe je over een tijdje nog een update?
Klik om te vergroten...
Jaaa zal ik doen😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."