#1
ik blow sinds mān 16de ben nu 21 niet heel erg lang maarja doordeweeks 3 blows ā 1 na het werk en 2 na het eten ā en ja weekends is nie te tellen dan is het voordel als ik bij me vriendin blow dan blow ik net iets minder maar zeker wel om de 2-3 uur.
ben sinds zondag avond niet meer wezen blowen en hoop tot het weekend te halen en ik wil wel t liefst een weekend blower blijven dan als ik maar van dat elke dag af ben.
het vervelende eraan is nu dat ik zwaar depresief in een klap ben geworden en zo veel tegelijke tijd me aanvaltā valkuil om te gaan blowen weer maarja daar moeten we doorheen.
ik ga vanavond denk wel een lijntje 2fdck gebruiken om de onrust weg te halen en de gedachtes te kalmeren(gebruik ik niet wekelijks)
of zeggen jullie stop en ook in het weekend! en pas na een tijd weer eens een blowtje roken ā dat t me volledig verlaat
ben sinds zondag avond niet meer wezen blowen en hoop tot het weekend te halen en ik wil wel t liefst een weekend blower blijven dan als ik maar van dat elke dag af ben.
het vervelende eraan is nu dat ik zwaar depresief in een klap ben geworden en zo veel tegelijke tijd me aanvaltā valkuil om te gaan blowen weer maarja daar moeten we doorheen.
ik ga vanavond denk wel een lijntje 2fdck gebruiken om de onrust weg te halen en de gedachtes te kalmeren(gebruik ik niet wekelijks)
of zeggen jullie stop en ook in het weekend! en pas na een tijd weer eens een blowtje roken ā dat t me volledig verlaat