Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsna 5 jaar vollop blowen stoppen/weekend

na 5 jaar vollop blowen stoppen/weekend

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik blow sinds m’n 16de ben nu 21 niet heel erg lang maarja doordeweeks 3 blows ā€˜ 1 na het werk en 2 na het eten ā€˜ en ja weekends is nie te tellen dan is het voordel als ik bij me vriendin blow dan blow ik net iets minder maar zeker wel om de 2-3 uur.

ben sinds zondag avond niet meer wezen blowen en hoop tot het weekend te halen en ik wil wel t liefst een weekend blower blijven dan als ik maar van dat elke dag af ben.

het vervelende eraan is nu dat ik zwaar depresief in een klap ben geworden en zo veel tegelijke tijd me aanvalt’ valkuil om te gaan blowen weer maarja daar moeten we doorheen.
ik ga vanavond denk wel een lijntje 2fdck gebruiken om de onrust weg te halen en de gedachtes te kalmeren(gebruik ik niet wekelijks)

of zeggen jullie stop en ook in het weekend! en pas na een tijd weer eens een blowtje roken ā€˜ dat t me volledig verlaat
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Depressief voelen hoort erbij.
De enige manier om de balans in je hersenen te laten herstellen is te stoppen met blowen.
Help dit herstel ook door gezonde voeding en beweging. Het klinkt zo afgezaagd maar is niet alleen voor je depressieve gevoelens een must, maar ook voor je verslaving.

Het gevaar is dat je anders passief gaat afwachten tot je geestelijk bent afgekickt.
Je hersenen hebben afleiding en stimulatie nodig.

Ik zou oppassen met andere drugs
Ik ken 2dfck niet. Weet iemand anders hier op welke neurotransmitters dit effect heeft?

In een ander topic had iemand na een maand niet geblowd te hebben zijn tolerantie gereset. Zelf geen ervaring mee.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een tijdje volledig stoppen anders blijf je in die spiraal van depressief/neerslachtig voelen bij niet gebruiken.

De eerste 2 weken zijn het moeilijks. Ik spreek momenteel uit ervaring. +15jaar geblowt met ups en downs. De positieve energie komt pas in week 2 of bij de start van week 3. Dan ga je die negatieve gevoelens omzetten in positieve energie.

3 maanden is perfect om na 1 klein jointje terug volledig knetter te zijn. Let wel op voor herval van dagelijks gebruikt. Het sluipt er heel makkelijk weer in.
P
PepperLyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, ik ben zelf een halfjaar goed verslaafd geweest aan wiet. Ongeveer 1-2gram de dag. Ik stopte na een halfjaar gewoon ineens en daardoor was ik ook in een soort depressie geschoten. Ik denk dat je het mischien beter kon afbouwen. Dit uit eigen ervaring, ik had veel psychische afkickverschijnselen. En ik vermoed omdat ik ineens stopte dat ik daardoor zoveel emoties had enzv(emoties als in depressief maar dan extreem). Ik heb mezelf nog nooit zo meegemaakt. Na 2 weken was dit weggetrokken.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Depressief voelen hoort erbij.
De enige manier om de balans in je hersenen te laten herstellen is te stoppen met blowen.
Help dit herstel ook door gezonde voeding en beweging. Het klinkt zo afgezaagd maar is niet alleen voor je depressieve gevoelens een must, maar ook voor je verslaving.

Het gevaar is dat je anders passief gaat afwachten tot je geestelijk bent afgekickt.
Je hersenen hebben afleiding en stimulatie nodig.

Ik zou oppassen met andere drugs
Ik ken 2dfck niet. Weet iemand anders hier op welke neurotransmitters dit effect heeft?

In een ander topic had iemand na een maand niet geblowd te hebben zijn tolerantie gereset. Zelf geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...

had 3 dagen nie geblowed tog nog den blowtje op gister’ met spijt erna’ ik zal nu ff nie blowen helaas morgen wel weer omdat ik truffels ga doen en daar wil ik gewoon bij blowen om het nog heftiger te maken hehe’ daarna stop ik ermee!

om mijn tollerantie te resetten was het altijd een weekie nie blowe vroeger maar toen rookte ik nog dus leek het makkelijker om te stoppen
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepperLy zei:
Hoi, ik ben zelf een halfjaar goed verslaafd geweest aan wiet. Ongeveer 1-2gram de dag. Ik stopte na een halfjaar gewoon ineens en daardoor was ik ook in een soort depressie geschoten. Ik denk dat je het mischien beter kon afbouwen. Dit uit eigen ervaring, ik had veel psychische afkickverschijnselen. En ik vermoed omdat ik ineens stopte dat ik daardoor zoveel emoties had enzv(emoties als in depressief maar dan extreem). Ik heb mezelf nog nooit zo meegemaakt. Na 2 weken was dit weggetrokken.
Klik om te vergroten...

ja als je stopt komen alle emoties en dingen die je nooit deed ineens te voorschijn’ wat wel grappig was dat ik eindelijk actie begon ondernemen in bepaalde dingen’ blowen is heerlijk maar het maakt je zo lui’ en ik krijg er dan 2 personlijkheden van, de nuchtere en de stoner die altijd oneens zijn met elkaar
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
🐺PsyTekz zei:
Een tijdje volledig stoppen anders blijf je in die spiraal van depressief/neerslachtig voelen bij niet gebruiken.

De eerste 2 weken zijn het moeilijks. Ik spreek momenteel uit ervaring. +15jaar geblowt met ups en downs. De positieve energie komt pas in week 2 of bij de start van week 3. Dan ga je die negatieve gevoelens omzetten in positieve energie.

3 maanden is perfect om na 1 klein jointje terug volledig knetter te zijn. Let wel op voor herval van dagelijks gebruikt. Het sluipt er heel makkelijk weer in.
Klik om te vergroten...
ik ga me best doen bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."