Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTja... help? Heb 112 gebeld

Tja... help? Heb 112 gebeld

20 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
g0th zei:
@Lekkie Thanks for checking in, het gaat op dit moment wel goed, in elk geval een stuk beter dan toen ik de post schreef.
Ben (nog) niet naar de huisarts gegaan. Was wel flink geschrokken van mezelf dus ik doe het nu erg rustig aan.
Klik om te vergroten...

Fijn om te lezen dat het beter gaat.

Ik kan natuurlijk de situatie alleen beoordelen vanuit wat jij post en niet vanuit de medewerker aan de telefoon, maar het lijkt erop dat je niet de meest empathische en sympathieke persoon aan de telefoon had. Zij handelen natuurlijk vanuit een bepaald protocol en deze medewerker had kennelijk toch al snel geconstateerd dat er geen levensgevaar was (ook al wist ze helemaal niets van RC’s wat ik net als jou dan ook niet zo correct vind), maar dan had ze je alsnog op een behulpzamere manier te woord kunnen staan. Paniek of om het even welke psychische nood is ook iets dat gewoon serieus genomen moet worden.

Helaas heb je er daar, zoals overal, ook parels en rotte appeltjes tussen. Misschien was het een heel drukke of stressvolle dag.

Ik vind het sterk van je dat je hier je verhaal hebt gedaan, totaal niets om je voor te schamen, integendeel.

Sterkte en succes met alles! 🍀 Zoek professionele hulp als het niet goed lukt, wacht niet te lang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."