#1
@Lekkie Thanks for checking in, het gaat op dit moment wel goed, in elk geval een stuk beter dan toen ik de post schreef.
Ben (nog) niet naar de huisarts gegaan. Was wel flink geschrokken van mezelf dus ik doe het nu erg rustig aan.
Fijn om te lezen dat het beter gaat.
Ik kan natuurlijk de situatie alleen beoordelen vanuit wat jij post en niet vanuit de medewerker aan de telefoon, maar het lijkt erop dat je niet de meest empathische en sympathieke persoon aan de telefoon had. Zij handelen natuurlijk vanuit een bepaald protocol en deze medewerker had kennelijk toch al snel geconstateerd dat er geen levensgevaar was (ook al wist ze helemaal niets van RC’s wat ik net als jou dan ook niet zo correct vind), maar dan had ze je alsnog op een behulpzamere manier te woord kunnen staan. Paniek of om het even welke psychische nood is ook iets dat gewoon serieus genomen moet worden.
Helaas heb je er daar, zoals overal, ook parels en rotte appeltjes tussen. Misschien was het een heel drukke of stressvolle dag.
Ik vind het sterk van je dat je hier je verhaal hebt gedaan, totaal niets om je voor te schamen, integendeel.
Sterkte en succes met alles! 🍀 Zoek professionele hulp als het niet goed lukt, wacht niet te lang.