Beste,
je situatie is wel zorgwekkend. Alcohol is slecht op alles. Gaat met niks samen, hoewel Het soms als fijn ervaren kan worden. Stimulerende middelen op elkaar gaan gebruiken geeft extra risico met zich mee. De kans op hartproblemen neemt drastisch toe en psychische problemen door een verkeerde balans in de hersenen zijn ook niet uit te sluiten. Door de combinatie zou je ook gedrag kunnen krijgen waarbij je dome dingen kunt gaat doen en daarmee andere en/of jezelf mentale en/of fysieke pijn kan veroorzaken.
of je verslaafd ben weet je zelf wel diepe van binnen. Je hebt hier geen bevestigt van ons nodig. Belangrijker is om het te erkennen voor jezelf. Kan je er niet afblijven, heb je al vaak voorgenomen “morgen maar ik het en blijf ik nuchter, of morgen gebruik ik enkel 1-2 lijntjes Coco.” , maar je hervalt toch in meer gebruiken en combineren dan weet je genoeg. Gelukkig geven amfetamine en dus ook cocaïne weinig lichamelijke afkick en weinig lichamelijke klachten.
kijk of je iemand in vertrouwen kan nemen. Stop niet met alles in 1keer. Dat is ook een zware klap voor je lichaam. Voor nu zou ik wel al stoppen met 1 stimulans. Zorg dat je nog maar 1 stimulans gebruikt en geen combo meer. Laat alcohol gebruik niet uit de hand lopen, want dat is een erg moeilijke. Ook hier, stop niet meteen met alcohol, maar verminder je inname per dag over de week alvorens te stoppen.
wees je ervan bewust dat alcohol wel lichamelijke ontwenning kan geven. Hoe hevig die is hangt van je hoeveelheid en duur van gebruik af. Dit kan heel hevig zijn of meevallen. Ik ben tegen cold Turcky (tenzij je een medische klachten krijgt waardoor het niet anders kan) en dan nog zou ik contact opnemen met een arts. Alcohol buitensporig blikven gebruiken kan zorgen voor zenuwschade met levenslange pijn tot gevolg. Amfetamine erbij verhogen de neurotoxiteit.
Ik wil je niet bang maken, sorry voor mijn eerlijkheid, maar ik vind het wel belangrijk dat je dit beseft. Wees ook niet te streng met je eigen. Zoals ik al zei. Ga naar 1 stimulans en probeer je alcohol te beperken tot 3-4 glazen wijn of bier. Laat sterke drank links liggen!
een optie kan zijn om een langwerkende relatine in te schakelen zodat je niet meer telelens hoeft bij te doseren. Het moeten innemen kan zucht naar andere uitlokken. Daarbij zal langwerkende stabieler resultaat geven en kan het de drang naar andere stimula verminderen.
Ik hoor graag terug wat je denkt van mijn advies en visie!
beste wensen en veel moed
![:wink:]()