Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStiekeme drugsverslaving tijdens de feestdagen - ervaringen

Stiekeme drugsverslaving tijdens de feestdagen - ervaringen

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lizzy1984Lid
01-01-2024, 00:00
Gisteren kerstdiner designer drugs gehad Nep heet het ( lijkt op coke,maar dan beter) blijkbaar hebben ze gemerkt dat ik anders was. Waarschijnlijk ben ik nu dan na 4 jr door de mand gevallen.. ook zo niet handig wat ik gedaan heb :(
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Sheaira
Lid
Zou het geen stiekeme drugsverslaving willen noemen maar zit wel altijd stoned bij mijn pa aan tafel. Die denkt gewoon dat ik zo ben. Mijn vader heeft me ook al wel vaker onder invloed van pep gezien maar had hij ook niet door haha (scheelt dat ik van mezelf al goed dom kan lullen haha).
D
DirkdirkLid
Ga op jezelf wonen
Beheers je een fucking avond om geen drugs te gebruiken
Denk na

ja ik ben nogal een vervelende Dirkjan want er zijn een aantal slechte akkefietjes voorgenomen in die ka***r kerst, mijn excuus hiervoor.
D
De ApothekerLid
Sssst

(Ha-ha-ha)
M
MyLittlePonyPackLid
Vandaag niet bij m'n moeder stiekem gesnoven. Maar waren daarna bij maat van m'n vriend en daar niet stiekem gesnoven maar dat hadden we thuis wel al gedaan en daar wel bommetjes genomen. Maat gebruikt zelf ook wel maar wilde nou niet zelf en ook niet dat wij dan voor z'n neus gingen doen. Maar blij dat we nu weer gewoon thuis zijn πŸ‘
R
Roos_Lid
Dag lieve mensen,

Ik ben erg benieuwd naar hoe de mensen onder ons die kamp(t)en met een verslaving omgaan met de feestdagen als je familie het nog niet wist. Dus zijn er hier mensen die stiekem kerst vierden en het gebruiken moesten verstoppen? Ik zou graag ervaringen horen over hoe dat was en wat voor een situaties dat heeft gebracht.
M
MyLittlePonyPackLid
Ja hoor, stiekem op de wc bij m'n moeder pep snuiven en daarna na het gourmetten waarbij ik veel minder at dan normaal, vol energie de afwas gaan doen πŸ™ˆπŸ€£
Alleen m'n broertje wist toen van m'n gebruik en had ik het gewoon ook verteld toen (hij gebruikt zelf af en toe).
De rest vond het alleen gewoon heel behulpzaam van me dat ik dat deed πŸ˜…
R
Ramon den haagLid
scheelt nu met de openingstijden van de restaurants. Lekker vroeg uit eten uur of 2 wetende dat je uiterlijk 17 uur eruit moet. Lekker vroeg scheppen die handelπŸ₯³πŸ₯³πŸ˜‚πŸ˜‚
d
donnie31Lid
Bij mn schoonouders in de periode waarbij ik verslaafd was aan g.. Om de anderhalf uur een buisje klappen op het toilet, was Nog een heel gedoe met het flesje en het spuitje die ik telkens mee moest smokkelen uit mn jas naar het toilet en weer terug, niemand had het echt zozeer door tot ik later fotos bekeek waar Ik wel heel wakker uit mijn ogen keek πŸ˜‘ vervolgens door insomnia hele nachten the roast zitten kijken omdat CC dat toen 24/7 herhaalde, niet dat ik mn hoofd er bij had want ik was op dat moment aan het vechten tegen withdrawal en aan het wachten tot de wekker ging voor de volgende shot..

Thank God dat ik iig die avond niet out was gegaan
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."