Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums20 jarig jubileum.

20 jarig jubileum.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Boris SnoefLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen.

bij deze mijn eerste topic. Indirect een waarschuwing, advies of gewoon leuk of afschrikwekkend verhaal. Het is maar net hoe je het interpreteert wat men ermee doet. Ik vind het in elk geval weleens tijd worden om het 1 en ander te delen, wellicht dat ik als ervaringsdeskundige mensen het 1 en ander aan en af kan raden. Aangezien ik nog leef na 20 jaar. Ennuh.... kan niet anders zeggen maar still going strong.

ik gebruik inmiddels al 20 jaar dagelijks drugs eigenlijk meestal wel meerdere middelen door elkaar. Door de jaren heen wat verschillende variaties gehad. Begon ooit met wiet, xtc en voornamelijk amfetamine. Blowen doe ik helemaal niet meer en xtc sporadisch ook amfetamine is inmiddels na 17 jaar dagelijks gebruik de deur uit gegaan. Ben uiteraard een groot gedeelte van de tijd ghb ‘verslaafd’ geweest. Inmiddels een gelegenheids gebruiker. Komt neer op wekelijkse in mijn ogen dus niet verslaafd, maar hier zullen de meningen over verdeeld zijn. Dan hebben we ketamine. Ook dit is wekelijks al dan niet dagelijks gebruikt de afgelopen 10 jaar. Uppertje en downertje verhaal. Beetje tot rust komen aan het einde van de dag. Wel zo belangrijk.

Welk uppertje is dan de vraag, dan kom ik dus direct bij het gedeelte van de waarschuwing, want dit zou ik toch niemand aanraden. Dat is het vapen van de verschillende cathinonen. Begonnen met
a-php en inmiddels wegens het verbod hierop. Overgestapt naar a-pihp en a-pcyp. In elk geval nog nooit zo verslingerd geweest als aan deze shit. Ik ben er door gestopt met roken en ghb interesseert me nauwelijks meer. Dat zou je als een voordeel kunnen zien maar vergeet dan niet dat ik wel geteld 700 dampjes op een dag neem. Eigenlijk nagenoeg de hele dag aandat ding loop te lurken. Terwijl de uitvoerder me complimenteert met het feit dat ik niet meer rook. Als ik naast hem sta te dampen op de bouw. Haha. Ik tegenwoordig minder slaap als ooit tevoren en eigenlijk geen leven meer voor kan stellen zonder. Raad ik dit aan iedereen ten strengste af. Want in tegenstelling tot amfetamine word je hier wel wakker van maar niet productief. Of aanzienlijk minder. Dit is voor mij best een nadeel.

Aangezien ik, en dit is waarschijnlijk tegen verwachting in, een succesvol bedrijf run in de bouw. Een tiental mensen aan moet sturen, dagelijks klanten moet benaderen en klussen in moet meten. Administratie moet doen. Me add onder de duim probeer te houden.

Maar goed zoals ik het bericht begon. Stil going strong. Zeg altijd maar, je bent pas verslaafd als het op is. Dus daar zorgen we dan maar voor. Dat dit niet gebeurt. Zonder gekheid, raad niet gauw iets aan of af. Maar als verslavingsgevoelig persoon, blijf uit de buurt van de cathinonen en al helemaal het vapen ervan.

Aangenaam kennis te maken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangenaam. Wat is het verschil tussen cathinonen snuiven en vapen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Aangenaam. Wat is het verschil tussen cathinonen snuiven en vapen?
Klik om te vergroten...
Een hardere rush en kortdurendere effecten waardoor het verslavende effect groter is en de risico's ook groter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."