Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang duren afkickverschijnschijnselsen ?

Hoelang duren afkickverschijnschijnselsen ?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
GABA-B Bonanza zei:
Oh God Phenibut verslaving, naar mijn mening erger dan GHB. Ik zat zelf aan de 3 gram per dag Pheni, en ben overgestapt naar G omdat dat beter te managen is..

Je hebt Baclofen kunnen regelen, was al een zeer goede voorbereiding! Hoeveel baclofen nam je? welke slaapmedicatie?
En laat ajb de alcohol achterwege.. De Gaba A receptoren hebben al genoeg met de slaapmedicatie..

Indd afkicken is pijnlijden, maar je kan de pijn een beetje verlichten.

Honger komt wel terug, hou je gewicht wat in de gaten en rust voldoende voor je keel en maag. Hebben waarschijnlijk veel last gehad van de zure Pheni.
Hoelang aan een stuk heb je 20 gram genomen?
Klik om te vergroten...
Ik begreep van iemand die beide verslavingen achter de rug heeft , dat phenibut bij hem meer klote was als ghb. Maar hij nam nog meer als 20gram op zen top punt..

Inderdaad Baclofen via een arts kan flink helpen. Maar zorg dat je niet daar een verslaving aan overhoudt. Gaat inderdaad maanden duren
Sterkte toegewenst!
H
HopaaateeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog even een kleine update zijn nu intussen 3 weken verder en voor het eerst sinds oktober vorig jaar weer echt een vrolijke dag gehad zonder alle troep en stress enzo lekker in het zonnetje gezeten voor de gene die met hetzelfde probleem zitten als ik zat regelen baclofen is echt een wonder middel als je zelf er ook maar echt mee wilt kappen en thanks voor de reacties hierboven mensen 💪💪
H
HopaaateeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedemiddag
Ik ben gelukkig nu al bijna 2 weken afgekickt van een hele ernstige phenibut verslaving op einde gebruikte ik rond de 20 gram per dag
Ben cold turkey gestopt vat met wodka en hand vol baclofen en slaapmiddelen weten te bemachtigen en gaat het super lekker alleen heb ik nog steeds totaal geen eetlust meer en waar iemand normaal 1 seconden over na denkt duurt voor mij ineens 3 of 4
Eet nu intussen weer gezond enigste ongezonde wat ik nog doe is slaap medicatie maar dat heeft ook in het verleden ook niet geleid tot geen honger
Hoopte dat iemand mij hier iets meer over zou kunnen vertellen

Thanks alvast 😁
H
HopaaateeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Me maag en keel doen trouwens ook bijzonder veel pijn
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Afkicken is pijnlijden. In jou geval een paar weken.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh God Phenibut verslaving, naar mijn mening erger dan GHB. Ik zat zelf aan de 3 gram per dag Pheni, en ben overgestapt naar G omdat dat beter te managen is..

Je hebt Baclofen kunnen regelen, was al een zeer goede voorbereiding! Hoeveel baclofen nam je? welke slaapmedicatie?
En laat ajb de alcohol achterwege.. De Gaba A receptoren hebben al genoeg met de slaapmedicatie..

Indd afkicken is pijnlijden, maar je kan de pijn een beetje verlichten.

Honger komt wel terug, hou je gewicht wat in de gaten en rust voldoende voor je keel en maag. Hebben waarschijnlijk veel last gehad van de zure Pheni.
Hoelang aan een stuk heb je 20 gram genomen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan echt wel maanden duren in jouw geval tot je 100% de oude bent.

Lekker zuur voor je maag ook…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."